Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » SISUSTUSKONSULTOINTIA VELOITUKSETTA HABITARESSA

Finsoffat

SISUSTUSKONSULTOINTIA VELOITUKSETTA HABITARESSA

Artikkeli.
Julkaistu: 01.09.2016 klo 09:26
Julkaisija: Finsoffat

Tarvitsetko sisustussuunnittelijan apua kotisi sisustamiseen? Finsoffat tarjoaa ammattilaisten tekemää sisustuskonsultointia Habitaren sisustussuunnitteluosastolla 7g71. Suunnittelijoina toimivat sisustussuunnittelutoimisto Millideen ammattilaiset Marika Vehviläinen ja Hannaleena Hyökki. He ovat toimineet sisustusalalla vuodesta 2004. Ammattilaiset neuvovat tilasuunnittelussa, irtokalustehankinnoissa ja värisuunnittelussa.

OTA MUKAAN

Jotta saat parhaan hyödyn sisustuskonsultoinnista ota mukaan pohjapiirustus ja tilan mitat sekä tarvittaessa valokuva tilasta.

SUUNNITTELIJAT PAIKALLA

Sisustussuunnittelijat ovat paikalla Habitare osastolla 7g71: 8.9. klo 11-16, 9.9. klo 11-16 ja 10.9. klo 11-17

SUOMALAINEN FINSOFFAT TARJOAA

Sisustuskonsultoinnin tarjoaa suomalainen Finsoffat perheyritys, joka on erikoistunut asiakkaan toivomusten mukaan räätälöitäviin sohvaratkaisuihin. Finsoffat on toiminut jo vuodesta 1970 ja valmistanut yli 100.000 sohvaa suomalaisiin koteihin. Sohvat valmistetaan Keravalla Finsoffat-tehtaalla.