Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » SINI Tripla-ikkunanpesimellä kirkkaasti puhtaammat ikkunat

Sinituote Oy

SINI Tripla-ikkunanpesimellä kirkkaasti puhtaammat ikkunat

Julkaistu: 19.02.2015 klo 16:00
Julkaisija: Sinituote Oy

Matalalta paistava kevätaurinko paljastaa lian ikkunoissa ja parvekelaseissa, joten nyt on aika kääriä hihat, pestä ikkunat ja kirkastaa huoneet.

Ikkunanpesu palkitsee tekijänsä, sillä kirkas ja raikas lopputulos näkyy selvästi. Auringon paistaessa sisään puhtaiden ja raidattomien ikkunoiden läpi koko koti tuntuu valoisammalta. Ikkunanpesu kannattaa, sillä lika voi viedä valon tehosta jopa 40 prosenttia.

Uusi ikkunanpesin tekee ikkunanpesusta helppoa ja vaivatonta

Uuden SINI Tripla-ikkunanpesimen kolmisivuinen muoto tehostaa ikkunanpesua. Mikrokuitupesimessä on reilusti leveää pesupintaa, ja sen pesinosa kääntyy lähes 360 astetta, jolloin se on aina oikeassa asennossa ikkunapintaa vasten.

Ympärikääntyvän varren ansiosta pesimellä voi pestä korkeankin ikkunan ylhäältä alas asti yhdellä vedolla, mikä nopeuttaa ikkunanpesua.

SINI Tripla-ikkunanpesin on suomalaisen suunnittelutyön tulos, ja se on valmistettu Sinituotteen omalla tehtaalla Kokemäellä.  Tuotteelle on haettu patenttia, ja sille myönnetty kotimaisesta alkuperästä kertova avainlippumerkki.

Triplasti luontoystävällisempi

Mikrokuitupesimen kiilanmuotoiset kuidut tunkeutuvat likahiukkasten alle irrottaen ne jopa ilman pesuainetta.  Hyvällä välineellä Ikkunanpesu sujuu kevyesti ilman turhia ja painavia sähkölaitteita. Tripla-ikkunanpesimeen on saatavilla helposti vaihdettava mikrokuituinen vaihtopäällinen, joka kiinnitetään pesimen runkoon tarranauhojen avulla. Vaidettavat osat pidentävät tuotteen elinkaarta, ja näin vähennetään muovijätteen määrää.

Yhteensopiva siivousvälinejärjestelmä

Tripla-ikkunanpesin voidaan liittää kaikkiin SINI-välinevarsiin, myös 180 cm pitkään teleskooppivarteen, joten sillä luonnistuu suurienkin ikkunoiden pesu kurottelematta. Näin vältytään vaarallisilta jakkaraviritelmiltä.  Sama välinevarsi sopii kaikkiin SINI-järjestelmän siivousvälineisiin, jolloin jokaiselle välineelle ei tarvita omaa vartta, ja näin säästetään sekä tilaa että rahaa.

Sinituote Oy, Varatoimitusjohtaja Aino Määttä, p. 019 7600 213 tai aino.maatta@sinituote.fi

Suomalainen perheyritys Sinituote Oy on Pohjoismaiden johtava siivousvälineiden, vaatehuollon tuotteiden ja autonhoitotarvikkeiden valmistaja ja markkinoija. Sinituote panostaa voimakkaasti tuotekehitykseen ja tuo jatkuvasti markkinoille uusia välineitä kodin siivouksen, järjestyksen ja toimivuuden ylläpitoon. Yrityksen tavoitteena on tehdä suomalaisten kotien arjesta vähän helpompaa. Ympäristöystävälliset SINI-tuotteet ovat kestäviä ja pestäviä, ja ne on kehitetty suomalaisille sisustusmateriaaleille ja suomalaisille kodeille. Valtaosa yrityksen markkinoimista tuotteista on kotimaisia Avainlipputuotteita.

Seuraa meitä
Facebookissa: https://www.facebook.com/Sinituote