Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » Maskun Kalustetalo avaa uuden konseptimyymälän Vantaan Porttipuistoon

Maskun Kalustetalo avaa uuden konseptimyymälän Vantaan Porttipuistoon

Julkaistu: 10.12.2014 klo 14:24
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Maskun Kalustetalo avaa ylihuomenna perjantaina 12. joulukuuta uuden huonekalujen ja kodinsisustuksen erikoismyymälän Vantaan Porttipuiston Liikekeskukseen. Uudenlaisessa konseptimyymälässä on panostettu eri huonekalubrändien esillepanoon, jotta kuluttaja saisi entistäkin enemmän inspiraatiota kodin sisustukseen.

Maskun Kalustetalo uudistaa myymälöitään, ja on avannut tämän vuoden aikana uusia pilottimyymälöitä jo Espooseen, Ouluun, Raisioon, Tampereelle ja Lahteen. Nyt myös Vantaa saa ensimmäisen uuden konseptin mukaisen Masku-myymälän Porttipuistoon.

-Porttipuiston Liikekeskus on ainutlaatuinen kodin ja asuinympäristöön tuotteisiin erikoistunut kodinkeskus, joka tarjoaa viihtyisän ja virikkeellisen ostosympäristön hyvien liikenneyhteyksien varrella. Porttipuiston myymälämme edustaa uudenlaista ajattelua koko Masku-ketjussa. Sen valikoima, esillepano ja toiminnallisuus on suunniteltu tarkasti kuluttajia kuunnellen, myymäläpäällikkö Jarkko Niskala kertoo.

Niskala myöntää, että suomalaisten kasvaneesta sisustusinnosta huolimatta myös kilpailu huonekalumyymälöiden välillä käy kovana.

-Meille on paljon etua siitä, että tunnemme jo yli 30 vuoden kokemuksella suomalaisten sisustusmaun. Siksi yli puolet valikoimassamme olevista huonekaluista on Suomessa suunniteltuja. Toinen tärkeä menestystekijämme on edullinen hintataso, josta Masku on aina ollut tunnettu, Niskala pohtii.

Porttipuiston myymälässä on edustettuna vahvasti Maskun oma mallisto, joka vastaa kuluttajien toiveisiin laadun ja edullisen hintatason yhdistämisestä. Kalustevalmistajista Pohjanmaan Kaluste, Ekornes, Permafit ja Bellus ovat räätälöineet Maskulle uniikin kokoelman.

Pilottimyymälöiden avajaiset ovat saaneet monella paikkakunnalla aikaan suuret yleisöryntäykset.

-Vantaan Porttipuiston avajaisiin olemme varanneet erän tuotteita, joista annamme huomattavat avajaisalennukset, Niskala lupaa.

Porttipuiston myymälä työllistää seitsemän henkilöä. Maskun Kalustetalolla on Suomessa 40 myymälää. Lisäksi Virossa ja Ruotsissa Maskulla on yhteensä kolme myymälää.

Ville Heinonen, markkinointijohtaja
Maskun Kalustetalo Oy

puhelin 040 750 1659

Mediaa palvelee myös OS/G Viestintä, Toni Perez, p. 0400 630 063, toni.perez@osg.fi tai viestinta@osg.fi