Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » Luo tunnelmaa syysiltoihin Gladen uutuustuoksukynttilöillä

Glade

Luo tunnelmaa syysiltoihin Gladen uutuustuoksukynttilöillä

Julkaistu: 09.09.2016 klo 12:24
Julkaisija: Glade

Tuoksukynttilöillä on helppo luoda kotoisaa tunnelmaa pimeneviin syysiltoihin. Glade-tuoksukynttilät juhlistavat arkea ja virittävät juhlat parhaimmilleen. Tuoksua voi vaihdella tilaisuuden ja tunnelman mukaan. Tuoksukynttilöitä voi käyttää osana kattausta ja sisustusta tai niillä voi luoda vaikkapa kylpytiloihin spa-tunnelmaa. Tuoksukynttilä on myös mukava sytyttää esimerkiksi viikkosiivouksen päätteeksi ja istahtaa sohvalle ihailemaan työn tuloksia.

Tänä talvena Glade tuo markkinoille uudet upeat isot tuoksukynttilät, jotka ihastuttavat ylellisillä tuoksuillaan. Isojen kynttilöiden paloaika on jopa 52 tuntia ja ne tuovat ripauksen luksusta arkeen. Tyylikkäitä isoja tuoksukynttilöitä on saatavilla kahtena eri tuoksuna: Ylellisen pehmeä Magnolia & Vanilla sekä lämmintä tunnelmaa luova Spiced Apple & Cinnamon.

Gladen perinteisiin 30 tuntia palaviin tuoksukynttilöihin tulee täksi sesongiksi kaksi uutta kausituoksua: Winter Flowers, joka on raikkaan talvinen kukkaistuoksu sekä Cozy Apple & Cinnamon, jonka pehmeässä tuoksussa yhdistyvät kaneli ja omena. Nämä tuoksut tuovat kotiin talvitunnelmaa ja virittävät joulun odotukseen. Kausituoksuja on saatavilla rajoitettu erä.

Tuotevalikoima ja ohjevähittäishinnat:
Glade Magnolia & Vanilla 52 h iso tuoksukynttilä OHV 7,50 €
Glade Spiced Apple & Cinnamon 52 h iso tuoksukynttilä OVH 7,50 €
Glade Sparkling Wonder Winter Blossoms 30 h tuoksukynttilä OVH 4,50 €
Glade Cheerful Spirits Cozy Apple & Cinnamon 30 h tuoksukynttilä OVH 4,50 €

Saatavuus: Tuotteet ovat saatavilla hyvinvarustetuista päivittäistavarakaupoista syyskuusta 2016 alkaen.

Lisätietoja ja tuotenäytteet: Terhi Lahti, tuotepäällikkö, puh. (09) 4765 0274, terhi.lahti@transmeri.fi

Kuluttajatiedustelut: Kuluttajapalvelu puh. 0800 92 299, arkisin klo 13–15

Aineistopankki: Glade-tuotekuvat löytyvät Transmerin aineistopankista: http://www.transmeri.fi/aineistopankki

Gladen tuotevalikoimaan kuuluu ilmanraikastimia ja tuoksukynttilöitä. Glade-tuotteet sopivat kodin jokaiseen huoneeseen – raikastamaan tarvittaessa, päivittäiseen jatkuvaan raikastukseen tai luomaan tunnelmaa. Glade-tuotteet ovat osa SC Johnson -tuoteperhettä. Suomessa SC Johnson -tuotteita myy ja markkinoi Oy Transmeri Ab. Transmeri palvelee suomalaista kauppaa maahantuomalla ja markkinoimalla kuluttajille tuttuja tuotemerkkejä, kuten OFF!, Raid, Mr Muscle, Weetabix ja Alpen sekä luksuskosmetiikkaa, kuten Chanel ja Guerlain.