Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » Lundia-kodit avaavat ovensa Iskun myymälöissä

Lundia-kodit avaavat ovensa Iskun myymälöissä

Julkaistu: 21.01.2016 klo 14:00
Julkaisija: Lundia Oy

Hyviä uutisia niin Iskun asiakkaille kuin Lundia-faneillekin:

Lundia avaa 12 Lundia-kotia ja 14 osastoa Iskun myymälöissä. Ensimmäiset Lundia-kodit avaavat ovensa jo tammikuussa, ja kaikki osastot ovat valmiita maaliskuun alkupuoliskolla.

Lundia-kodeissa 63 neliön tila on sisustettu kolmehenkiselle perheelle. Kodit näyttävät miten Lundia taipuu ja muokkautuu eri tarpeisiin niin eteisessä, olohuoneessa kuin makuuhuoneessakin.

”Lundian klassikkohylly muuntuu niin moneen, ettei se jää ikinä pieneksi tai turhaksi, vaikka koti tai elämäntilanne muuttuisi.” kertoo Lundian toimitusjohtaja Michaela von Wendt.

”Uskoisin, että tämä kestävä muotoilu on Lundian suosion syy uuden sukupolven kohdalla” von Wendt jatkaa.

Iskun myymälöissä ovat kaikki Lundian tuoteperheet esillä. Toimitusajat pysyvät yhtä lyhyinä kuin ne ovat Lundian omissa myymälöissäkin.

”Kaksi suomalaista vahvaa brändiä yhdessä on hyvä uutinen kaikille asiakkaille. Iskua ja Lundiaa yhdistävät laadukkaat tuotteet, kestävä kehitys sekä kotimainen tuotanto ja omistus, joten liitto on mitä luonnollisin” kertoo Iskun toimitusjohtaja Arto Tiitinen.

Eettinen, muunneltava Lundia on noussut uuden sukupolven suosioon viime vuosina. Kuluttajien lisäksi myös sisustuslehdet ja ‐bloggaajat ovat löytäneet Lundian. Raikkaan rehelliset tuotteet ja vastuullinen tuotanto sekä uudistunut viestintä ovat tuoneet Lundian tuotteet uusiin myyntipisteisiin mm. Stockmannin päätavarataloon Helsinkiin ja nyt Iskun myymälöihin.

”Yhteistyö Iskun kanssa on ilouutinen. On mahtavaa, että yhä useammalla suomalaisella on mahdollisuus tutustua kotimaiseen muotoiluun ja tuotantoon” von Wendt kertoo.

Lisätietoja mielellään antavat:

Päivi Tammilehto

Jälleenmyyntipäällikkö

paivi.tammilehto@lundia.fi

Michaela von Wendt

michaela.vonwendt@lundia.fi

Lundia Oy on suomalainen perheyritys, joka perustettiin vuonna 1948. Siitä asti me olemme uskoneet aitoihin asioihin. Kuten aitoon puuhun, aitoihin ihmisiin ja elämää aidosti parantavaan muotoiluun. Tuotteemme on suunniteltu ja tehty palvelemaan ihmistä läpi elämän, tilasta ja elämäntilanteesta toiseen.

Lundian tuotteet valmistetaan Suomessa. Ylpeänä jatkamme ja vaalimme perinteitämme suomalaisen käytännöllisen muotoilun ja puutyötaidon kehittäjinä. Puumateriaalimme on suomalaista, vapaasti kasvanutta massiivimäntyä.