Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » LuinSpa uudistaa ja ravistelee perinteistä pyyhemarkkinaa – pyyhkeet ovat enemmän kuin vain pyyhkeitä

LuinSpa

Julkaistu: 12.07.2016 klo 08:10
Julkaisija: LuinSpa

Suomalainen kodin spa –tuotteisiin keskittyvä yritys LuinSpa on tuonut markkinoille jo useita perinteisestä poikkeavia pyyhkeitä, joita ihastellaan ulkomaita myöten. Yritys haluaa uudistaa ajatuksen siitä, että pyyhe on pelkkä pyyhe, joka koetaan välttämättömänä hyödykkeenä, johon vain kuivataan itsensä suihkun jälkeen. LuinSpa on lanseerannut markkinoille tuotteita, kuten Spamekko, Lannepyyhe, Hiuspyyhe, Ponchopyyhkeet sekä Spakorit, jotka uurtavat perinteisiä pyyhemarkkinoita uusille urille.

Pyyhettä käytetään joka päivä – siinä tulee siis viihtyä pitkään

”Me pohdimme tuotteiden kehityksessä paljon sitä, että pyyhettä käytetään jopa paljon enemmän kuin lempivaatetta. Moni käy suihkussa aamuin illoin, ja viihtyisi rennosti pyyhe päällä suihkun jälkeen hieman pidempäänkin. Tajusimme, ettei kukaan ole uudistanut pyyhemarkkinaa pitkään aikaan oikeastaan muutoin kuin tuomalla erilaisia kuoseja kankaisiin. Halusimmekin omien sanojemme mukaan aloittaa pyyhkeiden uuden aikakauden, eli tuoda markkinoille aivan mielettömän pehmeän luksuspyyhemateriaalin sekä saada ihmiset viihtymään pyyhkeiden avulla omassa kotonaan joka päivä”, kertoo yrityksen toinen perustaja Mari Luodes.

Spamekon tarina alkoi turhautumisesta siihen, että pyyhe tipahtaa päältä

Jokainen nainen tietää varmasti sen ongelman, että pyyhe tipahtaa päältä, kun sen on kietaissut päälleen suihkun jälkeen. Tarralla kiinnitettäviä kietaisupyyhkeitä on ollut markkinoilla jo pitkään, mutta niiden kiinnitysmekanismi on heikko, eivätkä ne ole miellyttäviä käyttää. ”Lisäsimme naisten kietaisupyyhkeeseen sangat, toimme hyödyllisyysmallisuojan saaneen nepparikiinnityksen Spamekkoon sekä suunnittelimme mallista myös tyylikkään ja sisustuksellisesti kauniin. Eipä aikaakaan kun asiakkaiden toiveista laajensimme kokovalikoimaa, sillä kysyntä oli niin suurta. Tällaisia tuotteita selkeästi halutaan, sillä kotona halutaan viihtyä rennosti ja tyylikkäästi aikaisempaa enemmän. Nykypäivänä ihmiset myös julkaisevat kotona viihtymisestä kuvia sosiaalisessa mediassa, joka varmasti edesauttaa tätä trendiä”, kertoo Luodes.

LuinSpan tavoitteena on tuoda spa jokaiseen kotiin

LuinSpan missiona on tuoda hemmottelevia spa-hetkiä jokaiseen kotiin laadukkailla ja innovatiivisilla kodin spa -tuotteilla. Idea LuinSpan tuotteisiin, kuten hiuspyyhkeeseen ja spamekkoon, kumpuaa useimmiten pienistä arjen ongelmista, joihin halutaan tarjota tyylikäs ja laadukas ratkaisu. LuinSpan tuotteisiin voi tutustua verkkosivuilla osoitteessa www.luinspa.fi.

Lisätietoja antaa

Mari Luodes

mari.luodes@luinspa.fi

LuinSpa on uusi suomalainen inspiroiva ja hemmotteleva laatumerkki, joka keskittyy tuomaan spa-tunnelmaa jokaiseen kotiin. LuinSpa tarjoaa tyylikkäitä, laadukkaita ja innovatiivisia kylpyhuonetekstiilejä sekä sisustustuotteita naisille, miehille ja lapsille  jokaiselle ja jokaiseen kotiin.

www.luinspa.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon