Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » LuinSpa lanseeraa markkinoille kierrätyspaperista valmistetun The Touch of Spa –maton

LuinSpa

Julkaistu: 06.09.2016 klo 07:30
Julkaisija: LuinSpa

Personalisoituja ja innovatiivisia pyyhe- ja kodin spa -tuotteita suunnitteleva LuinSpa esittelee Habitaressa 7-11.9.2016 syksyn uutuustuotteensa. Yksi syksyn odotetuimmista uutuuksista on The Touch of Spa – matto, joka on jo saanut merkittävän ennakkokysynnän muun muassa Seinäjoen Asuntomessuilla sekä Formex-messuilla Tukholmassa.

Kierrätyspaperista käsityönä valmistetut matot tuovat ekologisen näkökulman sisustukseen

Syksyn uutuustuote The Touch of Spa- matto jatkaa visuaalisesti LuinSpalle ominaista harmonisen tyylikästä värilinjaa ja lisäksi brändille ominainen tuotteiden pehmeys on varmistettu myös tässä matossa. Ehkä mielenkiintoisimman ripauksen kiinnostavuuteen tuo kuitenkin yksi maton pääraaka-aineista; kierrätyspaperi. Maton pohjallinen on 100% puuvillaa ja päällä olevat silmukat ovat tehty 50% kierrätyspaperista ja 50% Polyesteriviskoosista.

Matot kudotaan käsin ja ne ovat lisäksi myös konepestäviä. ”Mielenkiintoista mattojen valmistuksesta tekee myös se, että kierrätyspaperin suurin raaka-ainevalmistaja on Suomi. Kaiken kaikkiaan jo saamamme palautteen ja vastaanoton perusteella odotuksemme mattoa kohtaan ovat todella kovat ja joulumarkkinoille onkin tarkoitus lanseerata lisää kokoja”, kertoo LuinSpan perustaja Noora Mustajärvi.

Lisätietoja antaa:

Noora Mustajärvi

noora.mustajarvi@luinspa.fi

www.luinspa.fi

LuinSpa on uusi suomalainen inspiroiva ja hemmotteleva laatumerkki, joka keskittyy tuomaan spa-tunnelmaa jokaiseen kotiin. LuinSpa tarjoaa tyylikkäitä, laadukkaita ja innovatiivisia kylpyhuonetekstiilejä sekä sisustustuotteita naisille, miehille ja lapsille  jokaiselle ja jokaiseen kotiin.

www.luinspa.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon