Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » Lokakuun IKEA-uutuudet

Lokakuun IKEA-uutuudet

Julkaistu: 24.09.2014 klo 13:16
Julkaisija: IKEA Oy

Jälleen kerran meillä on ilo lanseerata joukko uusia mallistoja ja tuotteita, joiden ansiosta asiakkaamme voivat tehdä arjestaan pikkuisen parempaa. Lokakuun uutuuksiin kuuluu paljon eri tyylisiä ja eri tarkoituksiin suunniteltuja tuotteita kaikkiin kodin tiloihin. Ja vaikka pääpaino onkin perinteisemmällä tyylillä, jota ovat innoittaneet ruotsalaiset juuremme, myöskään modernia kotia ei ole unohdettu, lapsista puhumattakaan. Ja kuten aina, nämäkin IKEAtuotteet ovat hinnaltaan uskomattoman edullisia. Nautinnollisia hetkiä lokakuun uutuuksien parissa!

Terveisin,

Kirsi, Annika ja Veera

IKEA Viestintä

IKEA