Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » Kehitetty yhdessä suomalaisten matonpesijöiden kanssa: Suomalainen Maton Tehopesu

Suomalainen Maton Tehopesu

Julkaistu: 27.04.2015 klo 12:00
Julkaisija: Suomalainen Maton Tehopesu

Kesän 2015 uutuus on tehokas ja raikkaan tuoksuinen!

Uusi Suomalainen Maton Tehopesu 500 ml on biohajoava, vesipestäville matoille tarkoitettu pesuaine. Tehokas pesutiiviste on matalavaahtoinen, joten se huuhtoutuu helposti matosta pesun päätteeksi. Suomalaisessa Maton Tehopesussa on raikas tuoksu, joka viimeistelee pesutuloksen. Tuote on Avainlippu-tuote.

Suomalaisen Työn Liiton Avainklubi-jäseniltä kysyttiin kesällä 2014 mattojen pesusta ja täydellisestä matonpesuaineesta. Tulokset paljastivat mattojen pesun olevan suomalaisille mieluisa kesäinen tehtävä, mutta täydellistä pesuainetta kaupoista ei toistaiseksi löydy. Suomalaisella Maton Tehopesulla aurinkoisen kesäpäivän siivoustyö on entistä mukavampaa ja kuluttajille se tarjoaa jotakin entistä parempaa; tehokkaan ja raikkaan tuoksuisen pesuainetiivisteen.

Tehon lisäksi Suomalaisen Maton Tehopesussa kiinnitettiin huomiota siivoustyön helpottamiseen. Matalavaahtoisena tuotteena Suomalainen Maton Tehopesu huuhtoutuu nopeasti ja helposti pesun jälkeen, jättämättä mattoa tahmeaksi tai raidalliseksi. Sillä mattoja pestään usein ulkona, on Suomalainen Maton Tehopesu biohajoava ja näin luonnolle ystävällinen. Luontoystävällisyyttä parantaa myös pesuteho ja helppo huuhdeltavuus; ensin mainittu vähentää pesuainetiivisteen ja toinen käytetyn veden määrää.

Mäntysuovan haju on mattoihin liitetty tuoksu, mutta monien mukaan sitä on vara parantaa ja päivittää. Suomalaista Maton Tehopesua testannutta 17 tuotetestaajaa miellytti testissä eniten tuotteen miellyttävä, raikas tuoksu, joka vahvisti uuden tuotteen ostopäätöstä entisestään. Tuoksu oli matonpesukyselyyn vastanneiden mielestä kolmanneksi tärkein ominaisuus matonpesuaineelle.

Suomalaisen Maton Tehopesun kuluttajahinta on n. 2,30€ ja se on saatavilla kaikista Prisma-myymälöistä sekä hyvin varustetuista päivittäistavarakaupoista (mm. Citymarketit ja S-Marketit) ja halpahalleista.

Lisätiedot:

Henrietta Linna
Junior Brand Manager
henrietta.linna(at)transmeri.fi
www.transmeri.fi

Transmeri palvelee suomalaista kauppaa markkinoimalla ja maahantuomalla kuluttajille tuttuja tuotemerkkejä, kuten Glade, MrMuscle, OFF!, Raid, Weetabix ja Alpen sekä luksuskosmetiikkaa, kuten Chanel, Clinique ja Guerlain. Suomalaisten erikoispuhdistusaineiden (kuten Suomalainen Maton Tehopesu) lisäksi Transmerin kotimaisiin brändeihin kuuluu mm. Lemon Juice & Glycerine. Osa Transmerin edustamista teknokemian tuotteista valmistetaan Vantaalla Transmerin tuotantolaitoksessa. Valmistamamme tuotteet on merkitty Avainlippu-tunnuksella.