Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » Kattava pihateema täydentää Raksa 2017 -messuja

Lahden Messut Oy

Kattava pihateema täydentää Raksa 2017 -messuja

Julkaistu: 23.05.2016 klo 14:01
Julkaisija: Lahden Messut Oy

Suomen suurimpiin rakennusalan tapahtumiin lukeutuva Raksa laajenee ensi keväänä kattavalla pihasuunnittelun ja -rakentamisen teemalla. Messujen yhteyteen toteutettava erikoisalue palvelee sekä koti- että mökkipihojen rakentajia ja uudistajia. Piharakentamiseen liittyvien tuotteiden ja palveluiden kysynnässä on Raksa-messuilla ollut viime vuosina vahvaa kasvua, ja tuleva teema rakennetaan vastaamaan yleisön toiveita. Tapahtuman ajankohta maaliskuussa on optimaalinen pihan suunnitteluun ja hankintoihin hyvissä ajoin ennen kesäkauden alkua.

Raksa-messujen pääteemoina ovat perinteisesti rakentaminen, remontointi, saneeraus ja sisustaminen. Tapahtuma järjestetään Lahden Messukeskuksessa 17.-19. maaliskuuta 2017.

Perinteiset Pihapiiri –puutarhamessut toteutetaan seuraavan kerran keväällä 2018.

Lahden Messut Oy, Projektipäällikkö Anne Koskinen, p. 040 581 0722
anne.koskinen@lahdenmessut.fi

Markkinointi- ja viestintäpäällikkö Minna Helminen, p. 0400 617 640
minna.helminen@lahdenmessut.fi

www.raksamessut.fi

Lahden Messut Oy tunnetaan korkealaatuisista ammatti- ja erikoismessuistaan. Toiminnan oleellisena osana ovat myös näytteilleasettajille tarjottavat suunnittelu- ja rakennuspalvelut sekä messukalusteiden ja -tarvikkeiden vuokraus. Lahden Messut toimii yhteistyökumppanina ja teknisenä toteuttajana erilaisissa messuissa ja tapahtumissa. Uudistuneen Lahden Messukeskuksen tilojen vuokraus näyttelyille, messuille, seminaareihin, yritystilaisuuksiin, kokouksiin ja konsertteihin on tärkeä osa Lahden Messujen palvelutoimintaa.