Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » JUKKATALO ESITTELEE ASUNTOMESSUILLA MESSUJEN PIENIMMÄN TALON

Jukkatalo Oy

JUKKATALO ESITTELEE ASUNTOMESSUILLA MESSUJEN PIENIMMÄN TALON

Julkaistu: 12.07.2016 klo 09:00
Julkaisija: Jukkatalo Oy

Jukkatalon messutalo mahtuu erinomaisesti kaupunkien pienille tonteille. Pieni talo täyttää toiveen omasta rauhasta ja samalla halvemmat rakentamis- ja asumiskustannukset toteutuvat. Talosta löytyvät kaikki omakotitalon mukavuudet ja nykyaikaiset talotekniset ratkaisut. Nykypäivän rakentajien omakotitalounelma, koti keskellä kaupunkia, on näin useampien ulottuvilla.

Messujen pienin talo, jossa on kaikki tarpeellinen ilman hukkaneliöitä. 33 m2:n huoneistoalaan mahtuu kaikki ensiluokkaiseen asumiseen tarvittava; eteinen, keittiö, olohuone, ruokailuhuone, wc, suihku, pyykinhuoltotila ja tietenkin makuuhuone. ”Upeat ulkoterassit ympäröivät taloa kahdelta sivulta, jotka lisäävät tilantuntua varsinkin kesäaikaan”, kertoo mallistosuunnittelija Pekka Kurkinen Jukkatalolta.

”PikkuJukassa on kiinnitetty erityistä huomiota esteettömyyteen; leveät kulkutiet, avarat keittiö- ja peseytymistilat ja riittävät kalustevaraukset löytyvät jokaisesta mallista. Mallisto soveltuu erittäin hyvin myös hieman vanhemmille asukkaille luoden edellytyksen asua pitkään omassa talossa”, kertoo toimitusjohtaja Mikko Tahkola Jukkatalolta.

Messutalon sisustuksesta vastaa Suomen kokeneimpiin sisustussuunnittelijoihin lukeutuva Johanna Lehmuskallio-Mattila. Johanna on Jukkatalojen sisustussuunnittelija ja vastaa muuttovalmiiden Jukkatalojen sisustussuunnitelmista.

Messutalon Jukka-kalusteiden ovet ovat valmistettu yksilöllisesti käsityöperinnettä vaalien puolikiiltävästä mdf-levystä värinä vakiosävy Kitti. Tasomateriaalina keittiössä on laminaattia, värinä Harmaa hierre. Keittiössä on Stalan Combo-komposiittiallas ja kylpyhuoneessa Helmi-valumarmoriallas.

Jukkatalo lanseerasi alkuvuodesta 2016 uuden pienten talojen mallisto joka soveltuu pienille perheille, yksin asuville, kaksin asuville pariskunnille sekä myös pihapiirin kakkosasunnoksi. Joka mallissa on sauna ja kodinhoitohuone on sijoitettu mukavasti omaksi tilaksi eikä pesuhuoneen yhteyteen.

Lisätietoja: Mikko Tahkola, puh. 020 770 7102, mikko.tahkola@jukkatalo.fi

Jukkatalo on yksi Suomen suurimmista talopakettitoimittajista. Olemme rakentaneet Pyhännän tehtaallamme Jukkataloja jo vuodesta 1968 yli 30 000 perheelle.