Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » Huhtikuun ensimmäisenä viikonloppuna noin 400 000:een pk-seudun kotitalouteen ilmestyy maksutta uusi kaupunkilaislehti.

Julkaistu: 02.04.2013 klo 14:00
Julkaisija: GB Group Oy

Tervetuloa 4.4. klo 11 Narinkatorille

Kaupunkilaislehti Kaupunki & viljelijä avaa aistit kotikulmien kauneudelle ja maukkaudelle.

Uusi lehti, Kaupunki & Viljelijä kertoo urbaanista tavasta tuoda luonto lähelle ihmistä. Siihen voi riittää ikkunalaudalla kasvava yrttiruukku tai oma parveke. Se voi olla kerrostaloasukkaiden yhteinen marjapensas tai asukkaiden vaalima kukkapenkki. Kaupunkiviljely ei ole pelkästään viljelyä, vaan myös yhdessä tekemistä – naapuriavusta yhteisiin pihajuhliin.

Ensimmäisessä numerossa vieraillaan mm. siirtolapuutarhamökeillä sekä lähimetsissä ja tutustutaan parvekeviljelyn monimuotisiin mahdollisuuksiin.

Kaupunki & Viljelijä jakaa 4.4.2013 klo 11.00 alkaen ilmaisia viljelylaatikoita Narinkkatorilla, samalla on mahdollisuus tutustua lehteen ennen virallista ensimmäistä jakelua. Laatikot on tehty itse rakennustyömaalta hankitusta ylijäämälaudasta.

Tabloid-kokoinen, 20-sivuinen Kaupunki & Viljelijä -lehti ilmestyy kaksi kertaa vuodessa. Seuraava lehti ilmestyy lokakuussa. Lehteä julkaisee GB Group Oy. Sen päätoimittaja on Joel Laurila. Toimitustyöstä vastaa Viestintätoimisto Luova Ratkaisu Oy. Lehden painaa Sanomapaino Oy.

Kaupunki & Viljelijä -näköislehti on luettavissa osoitteessa www.sanomapaino.fi/DIGIJULKAISU/Kaupunki_viljelija

Lisätietoja: Joel Laurila, GB Group Oy, puh. 050 432 8355

Pirjo Toivonen,  Viestintätoimisto Luova Ratkaisu Oy, puh. 040 532 2907

Kaupunki & Viljelijä on uusi pääkaupunkiseudulla ilmestyvä kaupunkilaislehti, joka jaetaan maksutta n. 400 000:een kotitalouteen kaksi kertaa vuodessa. Lehden tehtävänä on tiedottaa kaupunkiviljelyn uusista trendeistä sekä niiden vaikutuksista ihmisiin ja ympäristöön.