Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » GBuilder ja NCC Rakennus Oy yhteistyöhön Espoon Matinkylässä ja Oulussa. (As Oy Espoon Omenatorni ja As Oy Oulun Fredrika.)

Group Builder Oy

Julkaistu: 15.09.2015 klo 08:52
Julkaisija: Group Builder Oy

GBuilder-ohjelmisto toimii asiakasmuutosten ja viestinnän hallinnassa toimistolla ja työmaalla, sekä myynnin tukena 3D-mallien osalta. GBuilder on ensimmäinen rakennusalan ohjelmisto, jossa asiakasmuutos- ja myynnintyökalussa yhdistyvät Cad (GBCad), nettipohjainen käyttöliittymä (GBCore) ja 3D-maailma (GB3D) saumattomaksi kokonaisuudeksi. Järjestelmä tuottaa IFC/BIM malleja. Oululaisen Group Builder Oy:n ohjelmisto on käytössä NCC Rakennus Oy:n kohteissa Oulussa ja Espoossa. Asuntoja kohteissa on yhteensä 115. Kohteiden rakentaminen on alkanut.

Oululainen GBuilder-ohjelmisto mahdollistaa kokonaisvaltaisen rakennusprojektin hallinnan. Sen avulla asiakasmuutokset ovat seurattavissa ja hallittavissa luotettavasti. Ohjelman avulla kaikki tarvittava tieto on kaikkien osapuolten saatavilla reaaliajassa. Kaikki määrät ja mallit perustuvat CAD- kuviin. Ohjelmiston sisäänrakennettu tulostustyökalu (GBPrint) mahdollistaa dynaamisen tulostamisen asiakasmuutosten ja työmaan hallinnan tueksi: mm. huonekortit, tarkastuslistat, tuote-esitteet, tarjoukset/vahvistukset/ tilaukset lisätöistä ja materiaalimäärälaskennat.

Ohjelman taustalla on erittäin vahva kokemus ja tietämys rakentamisesta, uudistuotannon myynnistä ja asiakasmuutoshallinnasta.

Lisätietoja: Toimitusjohtaja Harri Majala, p. 0445562940, harri@gbuilder.com

Yhteystiedot

Group Builder Oy on suomalainen ohjelmistotalo, joka kehittää ratkaisuja asiakaslähtöiseen rakentamiseen. Sen tuotteet ovat rakennusalan huippua.

Eteläinen Rautatiekatu 16, 00100 Helsinki

Isokatu 82, 90120 Oulu