Etusivu » Tiedotteet » Sarjakuva ja kuvitus » Oulun Taiteiden Yön 2012 ensimmäinen ohjelmistojulkistus!

Oulun Taiteiden Yön 2012 ensimmäinen ohjelmistojulkistus!

Julkaistu: 21.06.2012 klo 08:21
Julkaisija: Oulun taiteiden yö ry

Oulun Taiteiden Yön 2012 ensimmäinen ohjelmanjulkistus on tehty tapahtuman verkkosivulla (www.ouluntaiteidenyo.net). Eri tapahtumapaikkoja on tähän mennessä ilmoitettu mukaan reilu 20.

Ohjelmisto löytyy osoitteesta http://www.ouluntaiteidenyo.net/index.php?page=taiteiden-yoe-2012 sekä oheisesta liitetiedostosta.

Ensimmäistä kertaa Oulun Taiteiden Yössä ovat mukana esimerkiksi Lääninhallituksen talo sekä taideyhdistys Ultramarin ry:n yössä valtaama Taide ja Kehys Jokelan edusta Aleksanterinkadulla. Finnkino Plazassa järjestettävä elokuvatapahtuma Siirin-päivä on myös tänä vuonna osa Oulun Taiteiden Yötä.

Oulun Taiteiden Yöhön voi ilmoittaa ohjelmaa aina tapahtumapäivään, torstaihin 23.8. saakka. Tiistaina 21.8. Forum24-kaupunkilehden välissä julkaistavaan käsiohjelmaan ehtivät 9.8. mennessä ilmoitetut tilaisuudet.

Taiteiden Yöhön odotetaan tänäkin vuonna reilusti toistasataa erillistä ohjelmanumeroa. Vuoden 2011 arvioitu 20–25 000 hengen yleisömäärä kasvanee jälleen.

Yössä nähhään!

Lisätiedot:
Paavo J. Heinonen
Taiteellinen johtaja, Oulun taiteiden yö ry
paavojii@gmail.com

Oulun taiteiden yö ry on perustettu vuonna 2007 edistämään Oulun seudun kulttuuritoimijoiden yhteistyötä. Yhdistyksen jäseninä on tällä hetkellä noin 40 kulttuurialalla toimivaa yhdistystä ja yritystä. Yhdistyksen näkyvin toimintamuoto on elokuussa osana Oulun juhlaviikkoja järjestettävä Oulun Taiteiden Yö.