Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Vuoden suomalainen viskiteko -tunnustus Teerenpelin Anssi Pyysingille

Teerenpeli Yhtiöt Oy

Vuoden suomalainen viskiteko -tunnustus Teerenpelin Anssi Pyysingille

Julkaistu: 12.02.2016 klo 17:53
Julkaisija: Teerenpeli Yhtiöt Oy

Teerenpeli Yhtiöiden Anssi Pyysing palkittiin Vuoden suomalainen viskiteko –tunnustuksella perjantaina 12.2.2016 Uisge-tapahtumassa Vanhalla ylioppilastalolla Helsingissä. Tunnustuksen jakoi Suomen Mallaswhiskyseura ry. Vuoden suomalainen viskiteko -tunnustuksen tarkoituksena on nostaa esiin suomalaiseen viskikulttuuriin positiivisesti vaikuttaneita henkilöitä ja toimijoita.

Teerenpeli-viskeille palkintoja

Teerenpeli Tislaamon tarjonta on esillä kokonaisuudessaan Uisge-tapahtumassa 12.-13.2.2016. Osaa tuotteista on tarjolla rajallinen määrä.

Teerenpelin viskeistä tänä vuonna Teerenpeli Distiller´s Choice Rasi ylsi hopeiseen palkintoon ja Teerenpeli Distiller´s Choice Karhi sai pronssisen palkinnon pohjoismaisten viskien sarjassa.

Lisätiedot:

Anssi Pyysing
Teerenpeli Yhtiöt

Suomen Mallaswhiskyseura ry
Mika Jansson
mijansso@yahoo.com

Teerenpeli Yhtiöt Oy on innovatiivinen ravintola-, tislaamo- ja panimoalan perheyritys, joka koostuu Teerenpeli- ja Taivaanranta-ravintoloista, Teerenpeli Panimo & Tislaamosta sekä Laivaravintola Teerenrannasta. Teerenpeli Yhtiöiden liikevaihto on yli 10 miljoonaa euroa ja yritys työllistää yli 70 henkilöä. teerenpeli.com