Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Viihtyisiä kahvila- ja kioskipalveluja Tikkurilan asemalle

VR Group

Viihtyisiä kahvila- ja kioskipalveluja Tikkurilan asemalle

Julkaistu: 15.01.2015 klo 09:01
Julkaisija: VR Group

Tikkurilan rautatieasemalla sijaitseva kauppakeskus Dixi avaa ovensa asiakkaille tänään 15.1. Avecra palvelee matkustajia ja Dixin asiakkaita Robert’s Coffee -kahvilassa ja kahdessa Stop@Station-kioskissa.

– Asemasillan tasolla meillä on iso ja tilava kioski, josta on nopea käynti junalaitureille, Avecran kehityspäällikkö Sanna Närhinen kertoo. Lisäksi osana kioskia avataan Roberts’s Coffeen Musta Kahvi, joka keskittyy nimensä mukaisesti hyvän mustan kahvin tarjoamiseen. Musta Kahvi on suunnittelutoimisto Vanhatapio & Saksin ja Robert’s Coffeen yhteistyössä kehittämä uusi kahvikonsepti.

– Liikepaikkamme ovat erinomaiset, kulkuyhteydet hyvät ja asiakasvirrat suuria varsinkin Kehäradan liikennöinnin alettua, Närhinen jatkaa.

Erikoiskahveja ja nopeaa asiointia

Matkakeskuksen katutasossa, ykkösraiteen vieressä avataan viihtyisä ja tyylikäs Robert’s Coffee -kahvila. Robert’s Coffeen tuotevalikoima sisältää monipuolisen erikoiskahvivalikoiman sekä makeiden ja suolaisten kahvileipien lisäksi myös salaatteja. Kahvilan asiakaskunnan odotetaan koostuvan junamatkustajien lisäksi vantaalaisista hyvän kahvin ystävistä.

Stop@Station tarjoaa monipuolisia kioskipalveluja myös Dixin laituritasolla ykköslaiturin vieressä. Sekä kioskista että kahvilasta on vain muutaman askeleen matka junan kyytiin.

Avecra Oy on osa VR-konsernia. VR:n lipunmyynti aloitti toimintansa Dixin asema- ja kauppakeskuksen tiloissa 2.1.2015.

Lisää Dixistä:

dixi.fi
facebook.com/kauppakeskusdixi

VR Group on monipuolinen, ympäristöystävällinen ja vastuullisesti toimiva matkustuksen, logistiikan ja infrarakentamisen palveluyritys. Konsernissa työskentelee noin 9 000 ammattilaista. VR Group toimii pääasiassa Suomessa, mutta sillä on toimintaa myös ulkomailla, erityisesti Venäjällä ja Ruotsissa.

VR Groupin uutishuone

Yhteystiedot VR Groupin viestintään