Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Uutuuskahvi Segafredo Pausa – Life is better the Italian way

Meira

Uutuuskahvi Segafredo Pausa – Life is better the Italian way

Julkaistu: 04.08.2015 klo 10:08
Julkaisija: Meira

Italiassa kahvi on kuin tyyli – se on elämäntapa ja sen laadusta ollaan tarkkoja. Perinteisessä italialaisessa kahvinvalmistuksessa kahvipapuja paahdetaan pitkään ja huolella, jolloin syntyy aromikas, tumma kahvilaatu. Näin on valmistettu myös suodatinkahviuutuus: Segafredo Pausa.

Italialainen kahvikulttuuri on maailmankuulua. Aamu aloitetaan maitokahvilla, ja päivän mittaan eri kahvijuomille on oma erityinen hetkensä. Massimo Zanetti Beverage -konsernin Segafredo on yksi maailman tunnetuimmista espressomerkeistä, ja nyt tuotemerkiltä on saatavilla myös suodatinkahvi.

Segafredo Pausassa erottuu italialaisille kahveille tyypillinen tumma ja omaperäisen paahteinen maku, minkä luovat pitkään paahdetut ja tarkkaan valitut kahvipavut. Segafredo Pausan paahtoaste on 4, jolloin se sopii vahvemman ja luonteikkaamman kahvin ystäville.

Tuote on saatavilla kaupoista elo - lokakuun 2015 aikana. Suositushinta noin 4,99 euroa.

Marleena Bask
Markkinointipäällikkö, Meira Oy
marleena.bask@meira.fi

Kuvat:
Meiran kuvapankki: www.meira.fi /kuvapankki

Vuodesta 1914 toiminut Meira Oy on osa italialaista Massimo Zanetti Beverage -konsernia, joka on Euroopan suurimpia kahvialan yrityksiä. Meira valmistaa ja markkinoi kahveja, leivonta- ja maustamistuotteita sekä pähkinätuotteita sekä kuluttajille että ammattilaisille. Meiralla on Suomessa kahvipaahtimo ja maustetehdas. Meiran tuotemerkkejä ovat mm. Kulta Katriina ja Saludo. Yrityksen liikevaihto vuonna 2014 oli 78,8 milj. euroa ja se työllistää 169 henkilöä. Lue lisää: www.meira.fi