Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » UUSI MYYMÄLÄKONSEPTI ALEPA MINI AVATAAN 14.12.2012 HELSINKIIN

HOK-Elanto

UUSI MYYMÄLÄKONSEPTI ALEPA MINI AVATAAN 14.12.2012 HELSINKIIN

Julkaistu: 13.12.2012 klo 01:00
Julkaisija: HOK-Elanto

Mechelininkadulle avataan 14.12.2012 Alepa Mini -pilottimyymälä ABC Mechelininkadulle Delin yhteyteen, korvaten Delin entisen marketin. Alepa Mini on Alepa-ketjun suunnittelema ja toteuttama alle 100 neliömetrin myymälätiloihin tarkoitettu uusi myymäläkonsepti, joka tuo ostosmahdollisuudet lähelle kuluttajia; sinne missä he liikkuvat.

Kuluttajien tarpeet on otettu huomioon myös pitkissä aukioloajoissa, jotka ovat nyt avattavassa myymälässä ympärivuorokautiset – 24 tuntia.

Uuden myymäläkonseptin kantava ajatus on tarjota kuluttajille mahdollisuus tehdä ruoka- ja päivittäistavaraostokset entistäkin ripeämmin. Nopea asiointi ja kompakti Alepan tuotevalikoima tekevät Alepa Ministä vaivattoman ostospaikan tarvittavien tuotteiden hankkimiseen. Mechelininkadun myymälässä on noin 1500 ruoka- ja päivittäistavarakaupan tuotetta. Tuotteiden hinnat ovat samat kuin muissa Alepan myymälöissä ja niistä annetaan S-Etukortin myötä asiakasomistajille normaaliin tapaan Bonusta.

Deli Citykeittiö & Kahvibaari jatkavat edelleen toimintaansa Alepa Minin vieressä. ABC Mechelininkadulla on siis jatkossa laaja palvelutarjonta kompaktina kokonaisuutena.

Alepa-ketju:

Alepa on pääkaupunkiseudulla toimiva ruoka- ja päivittäistavarakauppaketju. Myymälät ovat sijaitsevat pääosin tiiviisti rakennetulla kaupunkialueella. Valikoimaan kuuluu kattavasti elintarvikkeita ja päivittäistavaroita. Alepoita on myös ABC-asemien yhteydessä, hyvien liikenneyhteyksien ääressä. Näitä Alepoita ovat Alepa ABC Hyvinkää, Alepa ABC Nihtisilta, Alepa ABC Ilola, Alepa ABC vuosaaren Satama ja Alepa Tuomarinkylä. Alepa-ketju on laajentunut vuosien varrella ja nykyään pääkaupunkiseudulla on jo yli 90 Alepa-myymälää.

Alepa tarjoaa tuotteitaan myös Kauppakassi-palvelussa, joka on ruoan verkkokauppa. Sen kautta voi tilata Alepan hinnoin päivittäistavaroita ja saada ne kuljetettuna ilmoitettuun osoitteeseen vielä samana päivänä.  Palvelu kattaa koko Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten alueen.

Alepa Mini
Mechelininkatu 5

Alepan kotisivut:
www.alepa.fi

Kauppakassin kotisivut:
www.alepa.fi/kauppakassi

Merja Saari
aluejohtaja
Alepa
puh.  010 76 60606
merja.saari@alepa.fi

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen 560 000 asiakasomistajaa. Vuosittainen liikevaihto on lähes 1,8 mrd. euroa, ja yritys työllistää yli 6 000 henkilöä. HOK-Elanto palvelee pääkaupunkiseudulla noin 300 toimipaikassa ja on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja. Lisäksi HOK-Elanto on Pohjoismaiden suurimpia ravintola-alan toimijoita. hok-elanto.fi