Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Urban Uco – varma valinta Sauvignon Blancin ystävälle

Red Bev Oy

Urban Uco – varma valinta Sauvignon Blancin ystävälle

Julkaistu: 20.09.2013 klo 14:47
Julkaisija: Red Bev Oy

Alkon hyllystä löytyy ensi maanantaista lähtien uusi kuiva valkoviini, joka jokaisen Sauvignon Blancin rypäleestä pitävän kannattaa korkata.

Uudesta argentiinalaisesta Urban Ucosta voi odottaa kaikkia niitä ominaisuuksia, jotka kuuluvat hyvälaatuiselle Sauvignon Blancille. Viini on kuiva, erittäin hapokas, herukkalehtinen, limettinen ja karviaismainen. Raikkaana viininä se sopii hyvin apertiiviksi, mutta myös kasviruokien, vähärasvaisen kalan ja äyriäisten kanssa nautittaviksi.

Tämä Sauvingon Blanc on uusi tuote Urban Ucon viiniperheestä. Valmistajana on vuonna 2000 perustettu perheomisteinen O. Fournierin viinitalo. Yritys panostaa viinien laatuun ja tuottaa noin 1,5 miljoonaa pulloa vuodessa. Viinitiloja on Argentiinassa, Chilessä ja Espanjassa. Viljelysmaata tiloilla on yhteensä yli 40 hehtaaria.

Urban Uco Sauvignon Blanc 75cl

Valmistusmaa: Argentiina

Alue: Valle de Uco

Tuottaja: O. Fournier

Rypälelajikkeet: 100% Sauvignon Blanc

Alkoholipitoisuus: 12 %

Alkon tuotenumero: 558577 (valikoimissa 23.9.2013 alkaen)

Hinta: 9,59e

Red Bev Oy on vuonna 2011 perustettu erityisesti tuotemarkkinointiin profiloituva, innovatiivinen alkoholijuomien maahantuontiyritys, jolla on päämiehiä ympäri maailmaa. Ytitys myös räätälöi ja valmistuttaa omia tuotteita. Yrityksen perustajilla on yli 15 vuoden kokemus alkoholijuomien maahantuonnista ja markkinoinnista.