Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Tuore lankkuperuna -herkullinen uutuus Mestari-tuotevalikoimaan

Pohjolan Peruna Oy

Tuore lankkuperuna -herkullinen uutuus Mestari-tuotevalikoimaan

Julkaistu: 11.02.2015 klo 09:45
Julkaisija: Pohjolan Peruna Oy

Tuore lankkuperuna on herkullinen uutuus sekä taloudellinen ja nopea vaihtoehto HoReCa-käyttöön.

Pohjolan Peruna Oy laajensi Mestari-perunatuotevalikoimaansa kuorellisella tuoreella lankkuperunalla. Uutuus täydentää Mestari-sarjan tuoreranskanperunoiden valikoimaa, johon kuuluvat myös poimutetut ranskanperunat. Tuoreet lankku- ja ranskanperunat on esikypsennetty kasviöljyssä. Sen jälkeen ne pakataan suojakaasuun ja säilytetään viileässä. Tuore maalaislankkuperuna on taloudellinen ja nopea vaihtoehto ravintolakäyttöön. Tuotetta ei tarvitse sulattaa, mikä nopeuttaa valmistusta. Rapeat ja herkulliset perunat kypsyvät frittikeittimessä vain noin 1,5 minuutissa. Perunan tuoreuden ansiosta keittimen öljyyn ei kypsennysvaiheessa pääse sekoittumaan sulattamisesta syntyvää kondensiovettä, minkä vuoksi öljy säilyy parempana pidempään ja sitä kuluu vähemmän.

Rapea ja herkullinen Mestari-tuoreuutuus on tilattavissa lähes kaikista Suomen tukuista.
Mestari tuore maalaislankkuperunan GTIN-koodi on 6430028239023/pss.

Pohjolan Peruna Oy

Myyntipäällikkö Milla Osmala
milla.osmala@pohjolanperuna.fi

tai

Avainasiakaspäällikkö Nikke Holopainen
nikke.holopainen@pohjolanperuna.fi

Pohjolan Peruna Oy on suomalainen perunanjalostuslaitos Pohjois-Pohjanmaalta. Olemme valmistaneet kotimaisia perunatuotteita jo vuodesta 1962. Tehtaamme on täysin suomalaisessa omistuksessa. Perunatuotevalikoimaamme kuuluvat kuluttajille suunnatut Mummon-tuotteet ja HoReCa-käyttöön tarkoitetut Mestari- ja Kisälli-tuotteet. Tuotteet valmistetaan Suomessa, ja valmistuksessa hyödynnetään kotimaista bioenergiaa. Pohjolan Peruna Oy tunnettiin aiemmin nimellä Profood Oy. Yhtiön nimenmuutos astui voimaan 10.6.2013.