Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Tiirikkalan brunssilautanen laajentaa Turun brunssivalikoimaa

Tiirikkalan brunssilautanen laajentaa Turun brunssivalikoimaa

Julkaistu: 19.08.2014 klo 11:00
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

TIEDOTE 19.8.2014

Tiirikkalan brunssilautanen laajentaa Turun brunssivalikoimaa

Turun brunssitarjonta täydentyy tuoreella tulokkaalla, kun anniskelukahvila Tiirikkala avaa ovensa brunssinnälkäisille ensi viikonlopusta lähtien. Monipuolinen ja kohtuuhintainen brunssilautanen on tarjolla sekä lauantaisin että sunnuntaisin.

Heinäkuussa ovensa avannut Tiirikkala laajentaa ruokatarjoiluaan. Jokirannassa sijaitseva anniskelukahvila tarjoilee 23.8. lähtien joka lauantai ja sunnuntai brunssilautasta. Lautasesta  on saatavana sekä kasvissyöjille sopiva, että lihalla varustettu versio. Brunssilautanen sisältää muun muassa leipää, croissantteja, salaattia, pikkelöityjä vihanneksia, hedelmän, suolaista piirakkaa sekä makean jälkipalan. Annokseen kuuluu myös kahvi tai tee, sekä lasillinen tuoremehua. Brunssilautasen kyytipoikana voi nauttia myös erikoiskahvin tai lasillisen kuohuviiniä.

–Haluamme tarjota raikkaan vaihtoehdon Turun brunssitarjontaan. Brunssilautasemme on sekä laadukas, että täyttävä, kertoo Jarno Venho Tiirikkalasta.

Brunssia tarjoillaan lauantaisin kello 10–17 ja sunnuntaisin kello 12–17. Brunssilautasen hinta on 12 euroa, kuohuviinin kanssa 16 euroa. Erikoiskahvin saa kahden euron lisähintaan. Keittiö tarjoilee ruokaisia voileipiä maanantaista lauantaihin kello 10–21 ja sunnuntaisin kello 12–19.

Ravintoa vatsalle ja korville

Tiirikkalassa on tarjolla myös lounasta, joka koostuu keitosta tai runsaasta voileivästä. Lounasta tarjoillaan maanantaista perjantaihin aamukymmenestä iltapäivään kello 15 asti. Lounaskeitto tai -leipä kustantaa 7,50 euroa ilman kahvia ja vapaavalintaisen kahvin kanssa 9,20 euroa.

Tiirikkala on auki viikon jokaisena päivänä aamusta iltamyöhään. Ruokatarjoilun lisäksi anniskelukahvila panostaa myös viihteeseen. Perjantai- ja lauantai-iltaisin Tiirikkalassa saadaan nauttia elävästä musiikista pitkälle yöhön. Artistit vaihtelevat rockista ja jazzista souliin ja funkiin.

Lisätiedot:

Jarno Venho

ravintolapäällikkö

jarno.venho@tiirikkala.fi

Anniskelukahvila Tiirikkala on tunnelmallinen kahvilabaari, jonne kaiken ikäiset ovat tervetulleita nauttimaan ruuasta, juomasta ja livemusiikista. Tiirikkala sijaitsee Turun Vähätorilla ja on auki viikon jokaisena päivänä.                                Anniskelukahvila Tiirikkalan taustalla on Juomanlaskijaveljet Oy, joka on perustettu vuonna 2014.