Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » TIEDOTE: Old El Paso Stand 'N' Stuff™ Tortilloilla nopeaa ja helppoa meksikolaista ruokaa

Old El Paso

Julkaistu: 01.09.2015 klo 12:53
Julkaisija: Old El Paso

Stand 'N' Stuff™ Tortillat pysyvät pystyssä itsestään ainutlaatuisen venemäisen muotonsa ansiosta, vaikka ne ovatkin pehmeitä. Tortillat on helppo täyttää erilaisilla meksikolaisilla suosikkimauilla. Stand 'N' Stuff™ Tortillojen ansiosta meksikolaisella ruoalla herkuttelu on niin helppoa, että sillä voi hyvin tuoda ripauksen juhlaa vaikka tavalliseen tiistai-iltaan. Uudistuneen reseptin myötä Stand 'N' Stuff™ Tortilloissa käytetty öljy on 100 % auringonkukkaöljyä.

Vuonna 1938 perustettu Old El Pasoesitteli meksikolaisen ruoan pohjoismaalaisille 1980-luvun alussa, ja siitä on tullut täällä vuosien saatossa aina vain suositumpaa. Old El Pasoon ylpeä voidessaan tuoda markkinoille uusia, innovatiivisia tuotteita, jotka tekevät meksikolaisen ruoan valmistamisesta kotona entistäkin vaivattomampaa. Veneen muotoinen Stand 'N' Stuff™ Tortilla pitää kastikkeet, täytteet ja vihannekset siististi sisällään ja sopii täydellisesti koko perheelle.

Piristä arkea herkullisella tortilla-aterialla

Tortillat ja meksikolaiset ruoat ovat Skandinaviassa suosittua viikonloppuherkkua, mutta nopea ruoka sopii täydellisesti myös keskelle kiireistä arkea. Kun lämmität Stand 'N' Stuff™ Tortillat, lisäät lempitäytteesi, vihannekset ja hiukan tuoretta salaattia, maukas ateria on valmis. Tortillaveneen voi täyttää millä tahansa herkullisella täytteellä – makumahdollisuudet ovat rajattomat. Rento seurustelu ja laatuaika ystävien ja perheen kanssa on olennainen osa meksikolaista ruokailua. Iloinen tortilla-ateria ystävien tai perheen kanssa piristääkin arkea mukavasti.

Uusi, entistä parempi Stand ‘N’ Stuff™ Tortilla on kaupoissa elokuussa 2015, suositushinta 2,25-2,35€.

#revolutiontortilla

Lisätiedot, kuvat ja tuotenäytepyynnöt:

Tiina Valkia
Hill+Knowlton Strategies
tiina.valkia@hkstrategies.com
Mobile: +358 45 132 2427

Old El Paso

Tuotteidemme historia ulottuu aina intiaanien ja espanjalaisten ensikohtaamiseen. Tuolloin intiaanien ruokavalio sai espanjalaisia vaikutteita ja lopputuloksena syntyi ruokia, joita nykyään kutsutaan meksikolaiseksi ruoaksi. Old El Pason historia ulottuu vuoteen 1917, jolloin yritys perustettiin El Pason pikkukaupungissa New Mexicossa. Tuotemerkki Old El Paso rekisteröitiin vuonna 1938 ja tuotteet saapuivat Pohjoismaihin 1980-luvun alussa. Lisää jännittäviä meksikolaisia reseptejä löydät kotisivuiltamme www.oldelpaso.fi.