Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Teen, kahvin ja terveysvaikutteisten juomien ystäville arkea helpottava uutuus SIGG-juomapullo klassikolta.

SIGG

Julkaistu: 19.04.2016 klo 09:56
Julkaisija: SIGG

Klassikko pukeutuu lasiin

Sveitsiläinen juomapullovalmistaja SIGG tuo markkinoille teen, kahvin, jää- ja hedelmäjuomien ystäville unelman, Hot&Cold Glass pullon. Lasinen pullo jatkaa kauniisti SIGG:n yli satavuotista tarinaa.  Nautitpa teestä, kahvista, terveysvaikutteisista tai makuvesistä, tässä pullossa valmistat ne kaikki ja voit ottaa sen mukaan työpaikalle, picnikille, ulkoiluun tai pitää sen kotona illallispöydässä. Sen lisäksi, että voit valita lukemattomista juomista, voit valita juotko ne kylmänä tai kuumana.

Yksi pullo, monta juomaa

Tämä uusi kaunotar (0,4l) on valmistettu kuumaa kestävästä karkaistusta lasista, jota pullossa on kaksi seinämää. Näin kuumat juomat eivät kuumenna pullon ulkopintaa eivätkä kylmät juomat saa pullon ulkopinnalle muodostumaan kosteutta. Pullon mukana tulee irrotettava grippi ja pohjapuskuri. Sisällä pullossa kaksi ruostumattomasta teräksestä valmistettua filtteriä, ensimmäinen irtoteetä varten ja toinen estämään veden seassa olevien hedelmien, jäiden, yrttien yms. pääsyä suuhun juodessa pullosta. Juoma on kosketuksissa vain lasiin ja teräkseen. Kuten muutkin SIGG tuotteet, uutuus on 100% kierrätettävä, BPA- ja BPS-vapaa, eikä pullo kerää makuja eikä hajuja. Lasipullo on uusin tulokas SIGG:n Red Dot Design Award:lla palkittuun Hot&Cold tuoteperheeseen.

Lisätietoja: http://www.bonge.fi/sigg-hc-glass.html

Kitty Teeriaho, Bonge Oy

kitty@bonge.fi, +358503642755

SIGG on sveitsiläinen uudelleenkäytettävien juomapullojen valmistaja yli sadan vuoden kokemuksella. Kaikki pullot valmistetaan sveitsissä tarkan ladunvalvonnan alaisuudessa. Tämä design klassikoksi muodostunut pullo löytyy myös New Yorkin modernin taiteen museosta MoMa:sta. Laajasta tuotevalikoimasta löytyy lasten juomapullot, aikuisten pullot lukuisissa eri kokoluokissa, thermospullot, sporttipullot ja nyt uusi lasinen Hot&Cold pullo. Kaikki pullot ovat myrkyttömiä, kestäviä, kevyitä eivätkä pullot kerää makuja eikä hajuja. Alkuperäisen SIGG pullon löytää kaikkialta maailmasta. Jokaiselle on oma SIGG pullo.

Bonge Oy on toisesa polvessa toimiva iloinen ja aktiivinen perheyritys, joka tuo maahan lifestyle- ja ulkoilumerkkejä. Vastuullinen toiminta, laatu, ympäristönkunnioittaminen ja laadukkaan vapaa-ajan edistäminen ovat arvoja, jotka näkyvät kaikissa edustamissamme merkeissä.