Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Starbucks:in perinteisen joulunpunaiset kupit ensimmäistä kertaa Suomessa!

Pilgrim Oy

Starbucks:in perinteisen joulunpunaiset kupit ensimmäistä kertaa Suomessa!

Julkaistu: 21.11.2013 klo 13:25
Julkaisija: Pilgrim Oy

Punaisissa kupeissa myytävä, valkosuklainen joulujuoma Starbucks Discoveries® White Chocolate Mocha saapuu Suomen kauppoihin marraskuussa ja sitä on saatavilla rajoitettuna eränä joulusesongin ajan. Suomessa ei aiemmin ole ollut myynnissä Starbucks:in perinteisiä joulujuomia. Mukana kulkeva makoisa juomaherkku siivittää suloisiin joulutunnelmiin kesken arjen kiireiden tai vapaalla.

Starbucks®-kahviloissa myytävistä juomista inspiraationsa saaneet Starbucks Discoveries® -jääkahvit sisältävät perinteisiä ja moderneja kahvilassa myytävien tuotteiden makuja, jotka syntyvät Reilun Kaupan 100% sertifioimasta arabica Espresso Roast -kahvista sekä Reilun Kaupan sertifioimasta sokerista.

Juomavalmiit The Limited Edition Starbucks Discoveries® White Chocolate Mocha -jääkahvit löytyvät ruokakauppojen ja markettien kylmäosastoilta.

Hyviä joulunalustunnelmia Sinulle Starbucks:ilta ja huomaa liitteestä löytyvä kuvakilpailu Share Your Holiday Moment!

www.starbucksonthego.com

Lisätietoja toimittajille: Nina Alivirta, Pilgrim Oy, p. 040 589 7752, nina.alivirta@pilgrim.fi