Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Soppaviikot Vltavassa 10.1.–20.2.2011

HOK-Elanto

Soppaviikot Vltavassa 10.1.–20.2.2011

Julkaistu: 03.01.2011 klo 12:00
Julkaisija: HOK-Elanto

Vltavassa on jälleen luvassa lämmikettä, kun Soppaviikot tarjoavat aiempien vuosien tapaan höyryäviä herkkuja hyvän ruoan ystäville.

Tarjolla on viisi soppaa, jotka on valmistettu varta vasten Soppaviikoille sekä jo entuudestaan Vltavan ruokalistalta löytyviä tšekkiläisiä makunautintoja. Viikoilla esittäytyvät sopat ovat maittavia tuttavuuksia; esimerkiksi aromikas savuliha-juustokeitto tai punajuuri-vuohenjuustokeitto löytää varmasti vatsan kautta tiensä ruokailijoiden sydämiin.

Sopat voi tilata joko normaalikokoisina tai sitten isoina annoksina. Kaikki isot sopat nautitaan aitoon tšekkiläiseen tapaan leipäkuoresta, eli soppa on kaadettu leivän kuoren sisään ja kokonaisuus tarjoillaan sellaisenaan.

Lähde siis kylmää karkuun Vltavaan ja tutustu Soppaviikkojen antimiin. Keitot ovat tarjolla Vltavan baareissa keittiön aukioloaikoina. Bistrossa keittoja tarjotaan kaikkina muina keittiön aukioloaikoina paitsi lounasaikaan.  Tutustu myös talon uutuusoluihin: tummaan Vltava House Brand -olueen tai tšekkiläiseen Svihakiin, joka on harvinaisuus lajissaan.

Kaupungin suurenmoisin tšekkiläinen toivottaa kaikki maittavaa lämmikettä kaipaavat herkuttelemaan Soppaviikoille!

Vltava
Elielinaukio 2, 00100 Helsinki
puh. 010 76 63650 (0,0828 €/puhelu+0,1199 €/min)
www.vltava.fi
ravintolavltava@sok.fi

Lisätietoa:

Juha Hauta
ravintolajohtaja
Vltava
HOK-Elanto
puh. 010 76 63655, 010 76 63658 (0,0828 €/puhelu+0,1199 €/min)
sähköposti: juha.hauta@sok.fi

Vltava on Helsingin suurenmoisin tšekkiravintola, aivan kaupungin keskustassa, päärautatieaseman kupeessa.