Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Socis Klubi käynnistyy jälleen 16.11. Ravintola Seurahuoneella

Restel Oy

Socis Klubi käynnistyy jälleen 16.11. Ravintola Seurahuoneella

Julkaistu: 10.11.2010 klo 12:16
Julkaisija: Restel Oy

Neljänä tiistai-iltana valloittavaa ohjelmaa ja tasokasta ruokaa Hotelli Seurahuone Helsingin ravintolassa

Suosittu Socis Klubi käynnistyy jälleen tarjoten parhaaseen pikkujoulukauteen varteenotettavan elämyksen. Seurahuone Helsinki hotellin ravintolan historiallisissa puitteissa koetaan kulttuuri- ja makuelämys neljänä tiistai-iltana 16.11. alkaen. Socis Klubi tarjoilee akustisia soolokeikkoja maan johtavien estraditaiteilijoiden toteuttamana. Socis Klubi -iltaan sisältyy klubibuffet sekä ainutlaatuinen klubiohjelma.

Syyskauden aloittaa 16.11. Soul-ilta, esiintymässä Janna Hurmerinta mukanaan Tuomo Prättälä ja Osmo Ikonen. 23.11. tiistaina esiintyy Vuokko Hovatta ja 30.11. Tuure Kilpeläinen. Ohjelmanelikon päättää 14.12. tunnelmaa täynnä oleva ilta Maarit ja Sami Hurmerintojen kanssa. Klubi-ilta aloitetaan kello 18.00, jolloin on tarjolla maittava klubibuffet. Jarmo Pihkalan luoma klubibuffet tarjoaa herkullisen ja monipuolisen alku- ja pääruokapöydän, jälkiruokana tarjotaan kurpitsakakkua kahvin ja teen kanssa. Illan esiintyjä aloittaa noin kello 20.00.

Soul-ilta – Tuomo, Janna ja Osmo Ikonen. Suomessa on jo muutaman vuoden tehnyt tuloaan vahva nuorten soul-muusikkojen rintama. Sen etunenässä ovat astelleet multi-lahjakkuudet Tuomo, Janna sekä Euroviisuissakin nähty Osmo Ikonen.

Vuokko Hovatta on monipuolinen taiteilija, joka on ennättänyt toimimaan laaja-alaisesti kulttuurin eri alueilla. Hänet tunnetaan Ultra Bra ja Tekniikan Ihmelapset -yhtyeiden laulusolistina sekä lukuisista rooleistaan teatterissa, TV:ssä  ja elokuvissa.

Tuure Kilpeläinen on suomalainen muusikko ja laulaja-lauluntekijä. Hän on julkaissut neljä sooloalbumia ja tehnyt kappaleita myös muille artisteille, esim. Jonna Tervomaalle, Jipulle, Anna Puulle, Vesa-Matti Loirille.

Maarit ja Sami Hurmerinta. Maaritin ura esiintyvänä taiteilijana käynnistyi jo 1972, ja se on kantanut vahvana peräänantamattomuuden, hienojen kappaleiden, koskettavan tulkinnan ja upean äänen ansiosta. Estradeillakin Maaritin vierellä on aviomies Sami Hurmerinta.

Socis Klubi - Ravintola Seurahuoneella, Kaivokatu 12 Helsinki

Liput 47 € / henkilö, sisältäen ohjelman sekä klubibuffetin. Ikäraja K-18.

Lisätiedot:

Ravintola Seurahuone, Heli Beckman, ravintolapäällikkö, puh. 09 69 141