Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » SAUCE tuo ravintolamaailman huiput Tallinnaan 28.syyskuuta!

Pilgrim Oy

SAUCE tuo ravintolamaailman huiput Tallinnaan 28.syyskuuta!

Julkaistu: 27.08.2015 klo 11:34
Julkaisija: Pilgrim Oy

SAUCE on business forum –tapahtuma, joka kerää yhteen ravintola-alan ammattilaiset sekä ruoasta kiinnostuneet foodiet. Jokavuotinen tapahtuma starttaa Tallinnassa 28.syyskuuta. Paikalle saapuvat maailman kuuluisimmat huippunimet päiväksi jakamaan kokemuksiaan ja tietotaitonsa kaikkien ulottuville.

Sauce on luotu tukemaan ravintola-alan kehitystä. Koko päivän seminaari kerää alan ammattilaiset Pohjoismaista, Baltiasta ja Venäjältä, ja jakaa inspiroivaa tietoa ravintolaliiketoiminnan tulevaisuutta varten. Sauce on sosiaalinen trampoliini ravintola-alan ammattilaisille sekä foodieille, joilla on palava halu kehittyä ja luoda uutta.

Ravintola-alan trendit ja italialaisen keittiön kuningas Massimo Bottura

Tämän vuoden tapahtuma keskittyy aiheeseen: LUOVUUS – Ravintola-alan tulevaisuuden kantava voima. Tulevaisuutta, trendejä ja uusia bisnesmalleja avaa ruokamaailman dekaaniksi kutsuttu Michael Whiteman, joka on kansainvälisesti erittäin korkeasti arvostettu ravintola-alan asiantuntija, legendaarisen Rainbow Roomin perustaja, maailman eniten tuottavien ravintolakonseptien neu- vonantaja. Michael Whiteman laatii vuosittain maailmanlaajuisen ruokatrendien raportin.

Massimo Bottura on italialainen ruokamaailman guru. Hänen kolmen Michelin –tähden ravintola OSTERIA FRANCESCANA valittiin tänä vuonna 2.sijalle maailman ”50 Parasta Ravintolaa”- kilpailus- sa. Massimon sanotaan olevan italialaisten keittiömestareiden Jimi Hendrix. Hän on ottanut tuttuja annoksia, klassisia makuja ja tekniikoita ja kääntänyt nämä päälaelleen niin, että tuloksena on jotain todella innovatiivista, rajoja rikkovaa mutta samalla ajatonta. Kukaan muu ei ole vielä pystynyt vastaavaan yhdistelmään.

Ennätysmäinen tietopaketti maailman huipuilta

Tapahtuma on sisällöllään ja sijainnillaan innostanut mukaan suuren määrän ravintola-alan huippua- mmattilaisia. Baltian, Venäjän ja Pohjoismaiden uudet keittiöt kiinnostavat maailman ruoka-ammat- tilaisia. SAUCE puhuu avoimesti ja henkilökohtaisesti ravintola-alan haasteista ja pyrkii yhteistyössä jokavuotisen puhujakaartiin kanssa mahdollistamaan uusia ratkaisuja esille tulleisiin ongelmiin.

Tapahtuma järjestetään maanantaina 28.9.2015 Nordea konserttisalissa Tallinnassa.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:
Pauliina Pirkola, +372 58839066, pauliina@sauce2015.com

Liitteet: Ohjelma, puhujaesittelyt & tiedote

www.sauce2015.com

SAUCE on WTF Baltics OU:n perustama ja tuottama tapahtuma.
WTF Baltics on mainontaan, markkinointiin ja tapahtumiin erikoistunut luova toimisto. Tiimi SAUCE- tapahtuman takana koostuu keittiömestareista, ravintolan omistajista ja ryhmästä intohimoisia foodieita.