Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Sangen Oy räjäyttämässä miljoonan euron rajapyykin osakeannissaan

Sangen Oy

Sangen Oy räjäyttämässä miljoonan euron rajapyykin osakeannissaan

Julkaistu: 24.06.2016 klo 13:22
Julkaisija: Sangen Oy

Sangen Oy räjäyttämässä miljoonan euron rajapyykin osakeannissaan

Sangen Oy:n viimeistä päivää käynnissä oleva joukkorahoitus on kerännyt lähes miljoonan euron potin historiaa henkivän Tornion Panimon käynnistämiseksi.

-Meillä on nyt n. 2000 uutta innokasta osakasta mukana! Olemme ylpeitä tästä joukosta. Tavoitteenamme oli nimenomaan saavuttaa yritykselle laaja omistajuuspohja. Sijoittajia on lähtenyt mukaan 100 euron panoksella aina 20 000 euron sijoituksiin saakka, summaa hallituksen puheenjohtaja Mikko Ahokas.

-Halusimme tästä nimenomaan joukkorahoituksen, joka sopii monen kukkarolle, lisää Ahokas.

Jonkinlaista joukkorahoituksen historiaa on nyt siis tapahtumassa. Miljoonan euron rajapyykki rikkoontuu menneiden päivien vauhdilla tänään perjantaina, osakeannin viimeisenä päivänä. Yksikään aloitteleva pienpanimo ei ole kyennyt samaan. Myös start up –yritykselle vastaava menestys on harvinaista.

Tornion Panimosta tulee kertaheitolla kolmanneksi tai neljänneksi suurin pienpanimo, kun osakeannin onnistumisen myötä 200 000 litran suunniteltu vuosikapasiteetti kasvaa 2 000 000 litraksi. Vielä ehtii mukaan! www.sangen.fi/anti

Sangen Oy on v. 2015 perustettu alkoholijuomiin erikoistunut yritys sekä Tornion Panimon pääomistaja. Sangen Oy työskentelee tiiviisti Tornion Panimon yrityksen johdon kanssa, kehittääkseen yhtiötä sen nopean kasvun vaatimissa rahoitus-, myynti-, markkinointi- ja tuotekehitysstrategioissa. Sangenilla on Tornion Panimoa varten käynnissä osakeanti 24.6. asti osoitteessa: www.sangen.fi/anti.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki