Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Samuli Vauramo Elämäni naiset -ohjelmassa: olen oppinut jotain jokaiselta tyttöystävältäni

Julkaistu: 02.10.2015 klo 10:15
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Näyttelijä Samuli Vauramo kertoo tänään julkaistavassa Elämäni naiset -ohjelmassa, että naiset ovat olleet hänen elämänkoulunsa.

VAASANin Roosa nauha -pullalähettiläs Anni Hautala haastattelee Elämäni naiset -minikeskusteluohjelmassa pullakahvien lomassa näyttelijä Samuli Vauramoa.

-Elämässäni on ollut monia tärkeitä naisia, sukulaisia, opettajia ja tyttöystäviä. Jokaiselta on joku oppi jäänyt, on suhteet mennyt sitten hyvin tai huonosti, Vauramo kertoo ohjelmassa.

Vauramo mainitsee kuvauksissa, että on pystynyt tekemään töitä ruotsiksi, koska hänen nuoruuden ihastuksensa oli suomenruotsalainen. Suhteesta tarttui kyky hyödyntää ruotsin kieltä ja uskallus ylipäätään käyttää sitä.

Anni Hautalan minikeskusteluohjelman ensimmäinen jakso on katsottavissa osoitteessa vaasan.fi/roosanauha 2.10. ja seuraavat jaksot julkaistaan perjantaisin.

Ohjelma on osa VAASANin Roosa nauha -kampanjaa. VAASANin tavoitteena on myydä valtakunnallisesti miljoona roosalla raesokerilla koristeltua Roosa nauha -kanelipullaa. Rintasyöpätutkimusta tuetaan pulla kerrallaan ja jokaisesta pullasta lahjoitetaan 2 senttiä Syöpäsäätiölle. Kampanjapottia kerryttävät myös VAASANin pusseissa myytävät OOH kaneli pikkupuustit, joista lahjoitetaan 5 senttiä pussilta Syöpäsäätiölle.

VAASAN Oy

Kaisa Kivistö