Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » S-ryhmä avaa "ravintolalaboratorion" Citykäytävään 16.4.

S-ryhmän ravintolat

S-ryhmä avaa "ravintolalaboratorion" Citykäytävään 16.4.

Julkaistu: 16.04.2013 klo 06:00
Julkaisija: S-ryhmän ravintolat

Entisen Coffee Barin tiloihin Citykäytävään avautuu 16.4. Food Lab, S-ryhmän ”testiravintola”. Food Labissa asiakkaat pääsevät konkreettisesti vaikuttamaan siihen, millaisia ravintoloita S-ryhmässä tulevaisuudessa nähdään. Food Labissa kokeillaan ja kehitetään uusia ravintolakonsepteja. Asiakkailta saadun palautteen perusteella kehitettävää konseptia voidaan muuttaa nopeastikin.

Ensimmäisenä Food Labissa on testissä täytettyjä leipiä tarjoava Subille – premium sandwiches. Laadukkaista raaka-aineista valmistettujen leipien lisäksi asiakkailta pyydetään palautetta myös uudesta tilaustavasta: täytteiden luettelemisen sijaan asiakas ruksii leipäpussista valmiiksi haluamansa leivän ja täytteet, ja antaa pussin kassalle. Kun leipä on valmis, asiakas saa leivän ja pussin omalla nimellään tiskiltä. Subille-leipiä testataan syksyyn asti, sen jälkeen luvassa on jotain muuta.

Valkoisia liinoja tai pöytiintarjoilua ei Food Labissa tulevaisuudessakaan nähdä, vaan tarkoituksena on keskittyä erityisesti nopeaan ja helppoon ruokaan, joka on kätevä ottaa myös mukaan. Food Lab -testattuja konsepteja voidaan testijakson jälkeen avata muualle. Kehitysideoita ja palautetta voi antaa suoraan ravintolassa tai ravintolan facebook-sivuilla.

Petri Martola
Kehityspäällikkö, SOK