Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Ravintola Zetor tarjoaa ilmaista yöruokaa

HOK-Elanto

Ravintola Zetor tarjoaa ilmaista yöruokaa

Julkaistu: 26.04.2011 klo 13:51
Julkaisija: HOK-Elanto

Ravintola Zetor tarjoaa ilmaista yöruokaa

Helsingin Kaivopihalla sijaitseva ravintola Zetor tarjoaa arkiyön bilettäjille Sörkan nakkeja ja perunamuusia täysin ilmaiseksi klo 24–01 tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin.

Mitään tusinatavaraa ei pöytään kateta, sillä nakit ovat laadukkaita Chef Wotkinsin Sörkan  täyslihanakkeja. Jauhoja niistä ei löydy grammaakaan, koska Chef Wotkins on sitä mieltä, että jauhot kuuluvat leipään, eivät makkaraan. Tuhti perunamuusi on Zetorin keittiössä tehtyä aitoa mokkoa, jossa ei perunoita, maitoa ja voita ole säästelty.

Maksuton buffet on katettu 26.5.2011 saakka.

Zetor kutsuu kaikki paikalle nauttimaan ravintolan hurtista menosta, laulettavan tutusta suomi-popista ja keskiyön ilmaisesta ateriasta. Menoa ohjaa DJ tiistaista lauantaihin klo 21 alkaen.

Ravintolanjohtaja Niklas Wiedmer, puh. 010 76 64451

Ravintola Zetor
Kaivopiha, Mannerheimintie 3-5
puh. 010 76 64450 (0,0828 €/puhelu 0,1199 €/min)