Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Raikas Cidre Fermier Tradition maistuu räiskäleiden kanssa

Red Bev Oy

Raikas Cidre Fermier Tradition maistuu räiskäleiden kanssa

Julkaistu: 28.06.2013 klo 17:03
Julkaisija: Red Bev Oy

Ranskalainen Cidre Fermier Tradition valmistetaan tuoreista omenoista ja se sopii hyvin kuumaan kesäpäivään.

Cidre Fermier Traditionin valmistuksessa käytetään tuoreita omenoita, jotka on kerätty tuottaja Duclos Fougerayn hedelmätarhasta Normandiasta.

Juoman käyminen kestää noin 3-6 kuukautta. Siideri on mikrosuodatettu.

Cidre Fermier Tradition on puolimakea, hapokas, kypsän omenainen, kevyen hunajainen ja tasapainoinen. Juomaa suositellaan aperitiiviksi. Sen kanssa maistuvat brie- ja camember-juustot, kana, porsaanliha sekä ohukaiset.

Perhe Fougeray Duclos osti tilan Normandiasta vuonna 1985. Ensimmäiset omenapuut istuttiin vuonna 1992 ja tänä päivänä istutuksia on noin 15 hehtaaria. Tilalla käytetään ainoastaan orgaanisia lannoiteita ja lampaat laiduntavat puiden alla. Tuottajalle laatu ja ekologisuus ovat tärkeämpiä kuin suuri tuotanto. Tila tuottaa noin 100 000 pulloa vuodessa.

Cidre Fermier Tradition

Alkoholipitoisuus: 5,00 %

Alkon tuotenumero: 717397

Hinta: 8,30e/0,75l

Myynnissä Alkossa elokuun puoliväliin saakka.

Marina Hägg
Red Bev Oy

Kapteeninkatu 8
Sähköposti:marina@redbev.fi
Puh: 09 - 6122 880 / 040-7202450

Red Bev Oy on vuonna 2011 perustettu erityisesti tuotemarkkinointiin profiloituva, innovatiivinen alkoholijuomien maahantuontiyritys, jolla on päämiehiä ympäri maailmaa. Ytitys myös räätälöi ja valmistuttaa omia tuotteita. Yrityksen perustajilla on yli 15 vuoden kokemus alkoholijuomien maahantuonnista ja markkinoinnista.