Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » R-kioski muistuttaa äänestämisestä vaalikupeilla

R-kioski muistuttaa äänestämisestä vaalikupeilla

Julkaistu: 20.03.2015 klo 09:00
Julkaisija: R-kioski

TIEDOTE                                                                                                                                     20.3.2015

Aiemmin sinkku- ja suvaitsevaisuusmukit lanseerannut R-kioski kannustaa nyt kansalaisia äänestämään eduskuntavaaleissa, kun se tuo maaliskuussa kahvipisteisiinsä uudet vaalikupit.

R-kioski haluaa olla mukana nostamassa eduskuntavaalien äänestysaktiivisuutta. Uusien vaalikuppien avulla kannustetaan vaikuttamaan antamalla äänensä tulevissa vaaleissa.

-Kaikille avoin äänioikeus on sellainen kunnia-asia, että sille kannattaa jo nostaa kuppia. Koska olemme Suomen suurin annoskahvien myyjä, vaalikupit tulevat saamaan merkittävän näkyvyyden. Vapauden nimissä kuppiin saa toki valita myös halutessaan teetä, R-kioskin markkinointijohtaja Ann-Charlotte Schalin hymyilee.

Vaalikuppeja on tarjolla R-kioskeissa neljän viikon ajan, 20.3.–19.4. Tyylikkäitä musta-valkoisia kuppeja on saatavana kahdessa eri koossa.

Millainen on seuraava kuppi?

Vaalien hengessä R-kioski kannustaa kaikkia kansalaisia ehdottamaan myös seuraavan erikoiskupin teemaa. Oman ehdotuksensa voi lähettää joko Facebookin tai Twitterin kautta: @RkioskiOfficial ja #uusikuppi.

Median yhteydenotot, haastattelut ja vierailut:

Ann-Charlotte Schalin, markkinointijohtaja, p. 020 554 4205, ann-charlotte.schalin@r-kioski.fi
viestintä, Karin Gummerus, R-kioski Oy, p. 020 554 4150, karin.gummerus@r-kioski.fi

Kuva vaalikupista:

R-kioski on kannattava, keskitetysti ohjattu kioskiketju, joka tarjoaa asiakkailleen monipuolisen valikoiman viihdettä, jännitystä ja mielihyvää sekä tärkeitä arjen tuotteita ja palveluita – nopeasti ja mukavasti aamusta iltaan. R-kioski on osa Reitan Group -yhtiöön kuuluvaa Reitan Convenience -yhtiötä, ja sillä on valtakunnallinen peitto n. 630 myymälällä. R-kioskin bränditunnettuus on 98 %.

Reitan Convenience -yhtiöön kuuluvat R-kioski Suomessa, Narvesen Norjassa ja Latviassa, Pressbyrån Ruotsissa, 7-Eleven ja Shell/7-Eleven Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa, R-kiosk Virossa sekä Lietuvos Spauda Liettuassa. Reitan Convenience on markkinajohtaja jokaisessa toimintamaassaan. Vuonna 2013 Reitan Conveniencen liikevaihto oli EUR 1,8 miljardia ja myymälöiden lukumäärä oli 2 500. Vuonna 2013 Reitan Groupin liikevaihto oli EUR 9,5 miljardia ja henkilökuntaa sillä oli 35 000.