Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Puhdistettava ja hygieeninen kaapeliläpivienti

SKS Automaatio Oy

Puhdistettava ja hygieeninen kaapeliläpivienti

Julkaistu: 27.11.2014 klo 09:53
Julkaisija: SKS Automaatio Oy

Innovatiiviset SKINTOP® HYGIENIC -kaapeliläpiviennin huippuominaisuudet ovat materiaali, rakenne ja tarkka sopivuus. Haponkestävästä teräksestä valmistettu kaapeliläpivienti sopii elintarvike- ja lääketeollisuuden käyttöön.

SKINTOP® HYGIENIC on erittäin helposti puhdistettava ja tiukimpien hygieniastandardien mukainen. Pyöristetty muoto ilman reunoja ja kulmia sekä erittäin pienten tuotantotoleranssien synnyttämä tarkka sopivuus estävät jäämien kerääntymisen. Materiaali, V4A-luokan haponkestävä teräs (1.4404), kestää pitkäaikaista käyttöä äärimmäisissä olosuhteissa. SKINTOP® HYGIENIC on hyväksytty käytettäväksi suorassa kosketuksessa tuotantovaiheen elintarvikkeiden kanssa. Tuotteella on ECOLAB-sertifiointi ja se täyttää USA:n markkinoiden vastaavat FDA- ja NFS-standardit.

Hygieenisen rakenteen EHEDG-sertifikaatin testivaihe on käynnistetty ja Lapp odottaa sertifioinnin tapahtuvan vuoden 2015 alkupuolella. EHEDG Hygienic Design -koestusprosessi on erityisen vaativa. Aiemmin koestusprosessiin kuuluivat rakennesuunnitelmien ja käytettyjen materiaalien tarkastukset. Lokakuusta 2014 alkaen koestusmenetelmä sisältää myös käytännön koestukset äärimmäisissä olosuhteissa. SKINTOP® HYGIENIC tulee olemaan ensimmäinen ja tällä hetkellä ainoa tuote, joka täyttää nämä tiukat vaatimukset ja on viimeisimpien EHEDG-määräysten mukaan sertifioitu.

Tietoja Lapp Groupista:

Lapp Group on saksalainen kaapeli- ja liitäntätekniikan tuotemerkkien ja integroitujen ratkaisujen johtava toimittaja. Tuotevalikoimassa ovat vakiomuotoiset ja erittäin taipuisat kaapelit, teollisuusliittimet, asiakaskohtaiset järjestelmäratkaisut, automaatiotekniikka ja robotiikkaratkaisut tulevaisuuden älykkäisiin tehtaisiin sekä tekniset tarvikkeet. Lapp Groupin ydinliiketoiminta sijoittuu koneenrakennus- ja tehdastekniikan sektorille. Muita avainalueita ovat elintarviketeollisuus sekä energia- ja mobiilisektorit.

Tietoja SKS Automaatiosta:

SKS Automaatio on johtava teollisuuden automaatio- ja sähkökomponenttien maahantuoja Suomessa. Yhtiö on osa SKS Groupia, joka on perustettu vuonna 1924. SKS Automaatio on edustanut Lapp-tuotteita jo vuodesta 1964. Lisätietoa www.sks.fi.

Kuvateksti:

SKINTOP® HYGIENIC, ruostumaton kaapeliläpivienti, on suunniteltu erityisesti elintarvike- ja lääketeollisuuden käyttöön.

SKS Automaatio Oy on Suomen johtava koneenrakennuksen automaatio- ja sähkökomponenttien maahantuoja, joka edustaa alan parhaita tuotevalmistajia. Yhtiö tarjoaa laajan tuotevalikoiman lisäksi asiakaskohtaisia kokonaisratkaisuja. Palvelun periaatteita ovat toimitusten nopeus ja laatu sekä kustannustehokkuus ja riskittömyys asiakkaalle. SKS Automaation liikevaihto vuonna 2013 oli 17,6 milj. euroa ja yrityksen palveluksessa on 30 henkeä. SKS Automaatio kuuluu SKS Group -konserniin.