Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Pizzatoberfest Virgin Oil Co:ssa 26.9.–30.10.2011

HOK-Elanto

Pizzatoberfest Virgin Oil Co:ssa 26.9.–30.10.2011

Julkaistu: 26.09.2011 klo 10:30
Julkaisija: HOK-Elanto

Virgin Oil Co:n Pizzatoberfestit tarjoavat jo tutuksi tulleeseen tapaan syksyn saapuessa suuren suosion aiempina vuosina saavuttaneita reikäpizzoja sekä tunnelmaan sopivaa livemusiikkia. Persoonalliset reikäpizzat katetaan lautasille runsaan salaatin kera, ja tarjolla on Pizzatoberfestien aikana tietenkin tuttuun tapaan myös Virgin Oil Co:n normaalimenun maittava tarjonta.

Laadukkaasta ruoastaan ja huippuartisteilla tähditetystä klubistaan tutuksi tulleessa Virgin Oil Co:ssa 26.9.–30.10. järjestettävillä Pizzatoberfesteillä onkin jälleen paljon mistä nauttia. Pizzojen ja muiden amerikanitalialaisen keittiön antimien lisäksi vierailijat pääsevät tutustumaan Brothers Corleonen esittämiin viihdeklassikoihin, jotka keskittyvät amerikanitalialaisen musiikkiperinteen kultaiseen kauteen.

Brothers Corleoneen kuuluvat muusikot Antti Lipponen, Luca Gargano ja Antti Kataja ja he esiintyvät 28.9., 29.9., 5.10., 6.10., 12.10., 13.10., 20.10., 21.10., 27.10. ja 28.10. Esitykset alkavat kello 18.00.

Petri Mälkiä
ravintolajohtaja
HOK-Elanto
Ravintola Virgin Oil Co.