Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Pieni erä Dão Alvaro Castro Reserva -viiniä saatavilla nyt Alkossa

Red Bev Oy

Pieni erä Dão Alvaro Castro Reserva -viiniä saatavilla nyt Alkossa

Julkaistu: 27.05.2013 klo 09:30
Julkaisija: Red Bev Oy

Täyteläinen Dão Alvaro Castro Reserva on portugalilaisen tuottajan Quinta da Pelladan punaviini Dãon alueelta.

Alko on hankkinut pienen erän portugalilaista Dão Alvaro Castro Reserva -punaviiniä. Kaikkiaan myynnissä on 936 pulloa maanantaista 27. toukokuuta alkaen.

Viini on täyteläinen, keskitanniininen, mausteinen, hapankirsikkainen ja kevyen mustikkainen. Se sopii nautittavaksi esimerkiksi grillatun lihan, lampaan, naudanlihan ja juustojen kanssa.

Quinta da Pelladan omistaja Alvaro de Castro peri historiallisen viinitilan 80-luvulla ja päätti herättää henkiin sukunsa vanhan viinintekoperinteen. Hänen ensimmäinen vuosikertansa on vuodelta 1989. Dãon viinialue sijaitsee sisämaassa Portugalin pohjoisosassa.

Dão Alvaro Castro Reserva
Alkoholipitoisuus: 13 %
Alkon tuotenumero: 419507
Hinta: 19,05 euroa

Marina Hägg
Red Bev Oy

Kapteeninkatu 8
Sähköposti:marina@redbev.fi
Puh: 09 - 6122 880 / 040-7202450

Red Bev Oy on vuonna 2011 perustettu erityisesti tuotemarkkinointiin profiloituva, innovatiivinen alkoholijuomien maahantuontiyritys, jolla on päämiehiä ympäri maailmaa. Yritys myös räätälöi ja valmistuttaa omia tuotteita. Yrityksen perustajilla on yli 15 vuoden kokemus alkoholijuomien maahantuonnista ja markkinoinnista.