Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Parsaa ja hienointa kotimaista pihvihärkää italialaisittain Radisson Blu Hotellien ravintoloissa

Radisson Blu

Julkaistu: 16.04.2012 klo 08:38
Julkaisija: Radisson Blu

Parsaa ja hienointa kotimaista pihvihärkää italialaisittain Radisson Blu Hotellien ravintoloiden uudella ruokalistalla Pääkonttorissa, Violassa, Rannassa, Aurorassa ja Sassissa 16.4. alkaen

Kevään hurmaavin herkku, parsa, on jälleen saapunut Italian makujen inspiroimaan ravintoloidemme lautasille. Tänä vuonna olemme valikoineet kevään sadosta annoksiin niin valkoista kuin vihreääkin parsaa ja yhdistelemme sitä raikkaan rohkeasti erilaisiin makuihin aitoitalialaiseen tapaan. Parsaherkkuja nautitaan 31.5. asti.

”Parsakausi juhlistaa kevättä juuri silloin, kun se on meillä vasta nupuillaan. Parsan kumppaniksi olemme tällä kertaa tuoneet niin tuttuja kuin uudempiakin makuja ja raaka-aineita”, Anne Malkamo ravintola Violasta sanoo.

Violan lempeä huhtasienirisotto täydentää parsaa vivahteikkaasti, kun taas maukas kuha, valkoinen parsa ja varhaisperuna-korvasienisaalaatti ovat uhkean harmoninen yhdistelmä rapukastikkeineen. Kahden kastikkeen kera tarjoiltavan vastuullisesti kasvatetun kotimaisen härän ulkofileen rinnalle Viola on puolestaan tuonut raikasta vihreää parsaa, parmankinkkua sekä varhaisperunoita. Täyteläinen valkosuklaamousse vaniljaraparperin kera tarjoiltuna huipentaa itsevarmasti nautinnollisen parsa-aterian.

Parsaruokien kera Violassa suositellaan raikkaita ja hedelmäisiä italialaisia valkoviinejä kuten Apulian viinialueelta tulevaa kuuluisan Antinorin viiniperheen tuottamaa Paiara Biancoa tai sisilialaista Cantine Settesolin osuuskunnan valmistamaa Mandrarossa Fianoa. Ravintoloiden suositusviinit täydentävät parsamenun annoksia tyylikkäästi.

Lisätiedot:

Anne Malkamo, ravintolapäällikkö, ravintola Viola puh.: 050-569 8560, anne.malkamo@radissonblu.com

Minna Vainio, ketjupäällikkö, SOK Ravitsemiskaupan ketjuohjaus, puh. 010 76 82 842, minna.vainio@sok.fi

Kaikkia Italian makujen inspiroimia ravintoloita yhdistää konstailematon ruoka, rento lämminhenkisyys, aisteja virittävä miljöö sekä mutkattoman vieraanvarainen palvelu. S-ryhmän Italian makuiset ravintolat sijaitsevat hotellien yhteydessä. Radisson Blu Hotelleissa sijaitsevat ravintolat Pääkonttori ja Viola Helsingissä, Ranta Espoossa, Aurora Turussa ja Sassi Oulussa. Ravintola Trattoria puolestaan sijaitsee Sokos Hotel Tammerissa, Tampereella.