Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Pääosassa hyvä liha – Grill it! -ravintoloiden lankkupihvikampanja alkaa

Radisson Blu

Pääosassa hyvä liha – Grill it! -ravintoloiden lankkupihvikampanja alkaa

Julkaistu: 06.03.2012 klo 10:01
Julkaisija: Radisson Blu

Maalis-huhtikuussa Grill it! -ravintoloissa tarjolla on suomalaista laatulihaa: entrecôtea ja luomuhärän ulkofileetä. Puulankuilla tarjottavat pihvit ovat Atrian tuottamaa, vapaana kasvanutta kotimaista naudanlihaa, joka on mureutunut vähintään kuusi viikkoa. Lisäksi lankkupihvilistalta löytyy Grill it:n suosittua karitsaa.

Atrian Luomu- ja Hienoin Pihviliha tuotetaan sopimustuottajien tiloilla, jotka ovat sitoutuneet eettiseen kasvattamiseen ja kestävän kehityksen ympäristövaatimuksiin. Nautojen ravintona on ruoho, ja kaikki vasikat saavat syntymän jälkeen ternimaitoa. Eläimille tehdään tarkat ruokintasuositukset ja niitä ruokitaan lajinmukaisesti. Kaikki ruokinnassa käytetty rehu on GMO-vapaata.

”Tasokkaat raaka-aineet ovat Grill it! -ravintoloille tärkeitä. Atrian tuottama kotimainen naudanliha on sekä laadukasta että vastuullista – juuri sitä, mitä haluamme asiakkaillemme tarjota.” Brand Manager Minna Vainio kertoo. ”Myös lankkupihvien lisäkkeet on valittu huolella, jotta lihan hyvä maku pääsisi parhaiten esiin. Ja kokonaisuuden täydentävät tietysti pihveille valitut suositusviinit, australialainen Peter Lehmann Wildcard Shiraz sekä italialainen Luigi Righettin Amarone.”

Lankkupihvit tarjolla S-ryhmän Grill it! -ravintoloissa 6.3.–29.4.2012. Grill it! -ravintolat sijaitsevat Helsingissä ja Oulussa.

Minna Vainio

Brand Manager, Grill it!

SOK Ravitsemiskaupan ketjuohjaus

p. 010 768 2842 / gsm 040 513 8769

e-mail: minna.vainio@sok.fi

Kristin Aidla

Restaurant Manager, ravintola Grill it!

Runeberginkatu 2, 00100 Helsinki

p. 050-344 1491, kristin.aidla@radissonblu.com

grillit.fi

S-ryhmään kuuluvat kaksi Grill it! -ravintolaa sijaitsevat Oulussa ja Helsingissä. Grill it! -ravintolat tarjoavat tasokkaita grilliruokia parhaista raaka-aineista valmistettuna. Ruokamaailman maut ja virtaukset näkyvät inspiroivalla ruokalistalla, jota on piristetty mausteilla ympäri maailman. Grill it! –ravintoloiden skandinaavinen lämminhenkinen miljöö sekä uniikki musiikkimaailma johdattelevat kulinaariselle matkalle viinin ja ruoan maailmaan