Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » OlutHuoneiden tammikuun hanaolut: PLEVNAN BLACK IPA 6,0 %

HOK-Elanto

OlutHuoneiden tammikuun hanaolut: PLEVNAN BLACK IPA 6,0 %

Julkaistu: 28.12.2012 klo 01:00
Julkaisija: HOK-Elanto

OlutHuoneet tarjoavat yksinoikeudella hanoistaan tammikuun kuluessa laadukasta tummaa uutuus-IPAa; mustaa, täyteläisen paahtunutta ja upeasti humaloitua pintahiivaolutta tamperelaiselta Koskipanmolta.

Oluthuoneiden vuoden 2013 ensimmäinen kuukauden hanaolut on Plevna-ravintolassa toimivan Koskipanimon 18-vuotisjuhlaolut, joka on tarjolla ainoastaan OlutHuoneissa. Sitä ei ole saatavilla edes Plevna-ravintolan hanoista. Plevnan Black IPA on väriltään musta, makuprofiililtaan tukeva ja täyteläinen, kahvimaisen paahtunut ja hieman lakritsainen. Humalointi on reippaahko, ja aromit paahtuneita, täyteläisiä sekä aavistuksen hedelmäisiä.

Tampereella toimiva Koskipanimo on valmistanut Plevnan Black IPA -oluen sille tuttujen korkeiden laatuvaatimustensa mukaisesti. Jo aikamiehen ikään ehtinyt Koskipanimo on valmistanut jo vuosia tuotteita, joiden laatu on saanut laajalti tunnustusta, ovathan ne menestyneet hyvin erilaisissa kotimaisissa olutkilpailuissa sekä keränneet suuren joukon ystäviä olutharrastajien keskuudesta.

Plevnan Black IPA on tarjolla tammikuun ajan HOK-Elannon OlutHuoneissa 0,5 litran tuopeissa asiakasomistajahintaan 7,20 €. Hinta ilman S-Etukorttia on 7,90 €.

HOK-Elannon OlutHuoneet: Amsterdam, Angleterre, Hádanka, Hostina, Joutsen, Kaisla, Kitty´s Public House, Kuikka, Milenka, Pošeidon, Rotterdam, Sailor´s, William K (Annankatu, Kurvi, Sello, Mannerheimintie, Tennispalatsi).

Osoitteet ja lisätiedot HOK-Elannon OlutHuoneista: www.oluthuone.fi

Lisätietoa:

Taisto Hännikäinen
ryhmäpäällikkö
OlutHuoneet
HOK-Elanto
sähköposti: taisto.hannikainen@sok.fi

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen 560 000 asiakasomistajaa. Vuosittainen liikevaihto on lähes 1,8 mrd. euroa, ja yritys työllistää yli 6 000 henkilöä. HOK-Elanto palvelee pääkaupunkiseudulla noin 300 toimipaikassa ja on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja. Lisäksi HOK-Elanto on Pohjoismaiden suurimpia ravintola-alan toimijoita. hok-elanto.fi