Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » OlutHuoneiden syyskuun hanaolut: Tucher Nürnberger Pils 5,0 %

HOK-Elanto

OlutHuoneiden syyskuun hanaolut: Tucher Nürnberger Pils 5,0 %

Julkaistu: 28.08.2014 klo 01:00
Julkaisija: HOK-Elanto

OlutHuoneen syyskuun hanaoluena on tarjolla kullankeltainen, aromeiltaan kukkainen ja jälkimaultaan vastustamattoman katkera täysmallaslager perinteikkäältä saksalaispanimolta.

OlutHuoneiden syyskuun hanaolut tulee Saksan Nürnbergistä, Tucherin panimolta. Panimolla on komea historia oluenvalmistajana, maltaisia nautintoja on tuotettu janoisten iloksi aina vuodesta 1672 asti. Nyt hanoista valutettava olut on panimon viimeisin taidonnäyte.

Olut on tyylipuhdas pils: kullankeltainen, tiiviin vaahdon muodostava täysmallaslager, jossa on kukkaisan ruohomainen tuoreen humalan tuoksu ja vastustamattoman houkutteleva, katkera jälkimaku. Tucher Nürnberger Pils nouseekin saman tien saksalaisten lajikumppaneidensa parhaimmistoon. Erinomaiset ja tasapainoiset ominaisuudet on saatu aikaan kuivahumaloimalla olut uudehkolla Saphir-lajikkeella, jolle ominaisia aromeita ovat mausteisen hedelmäiset ja pehmeän sitrusmaiset, mandariinimaiset sävyt.

Tucher Nürnberger Pils on tarjolla HOK-Elannon OlutHuoneissa syyskuun ajan 0,5 litran aidoista pils-laseista asiakasomistajahintaan 7,40 €. Hinta ilman S-Etukorttia on 7,90 €.

HOK-Elannon OlutHuoneet: Amsterdam, Angleterre, Ølhus Helsinki, Ølhus Stockholm, Ølhus Oslo, Joutsen, Kaisla, Kitty´s Public House, Kuikka, Pošeidon, Rotterdam, Sailor´s, William K (Annankatu, Kurvi, Sello, Mannerheimintie, Tennispalatsi, Kylä).

Osoitteet ja lisätiedot HOK-Elannon OlutHuoneista: www.oluthuone.fi

Lisätietoa:

Taisto Hännikäinen
ryhmäpäällikkö
OlutHuoneet
HOK-Elanto
sähköposti: taisto.hannikainen@sok.fi

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen 560 000 asiakasomistajaa. Vuosittainen liikevaihto on lähes 1,8 mrd. euroa, ja yritys työllistää yli 6 000 henkilöä. HOK-Elanto palvelee pääkaupunkiseudulla noin 300 toimipaikassa ja on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja. Lisäksi HOK-Elanto on Pohjoismaiden suurimpia ravintola-alan toimijoita. hok-elanto.fi