Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » OlutHuoneiden maaliskuun hanaolut: SFF OLUTMESTARIN 777 IPA 5,7 %

HOK-Elanto

OlutHuoneiden maaliskuun hanaolut: SFF OLUTMESTARIN 777 IPA 5,7 %

Julkaistu: 25.02.2013 klo 01:00
Julkaisija: HOK-Elanto

OlutHuoneet tarjoavat maaliskuussa hanoistaan kotimaista India Pale Ale -tyylin olutta. Kuiva, hedelmäinen, maukas ja helposti juotava olut on aromeiltaan maltaisen toffeemainen ja maistuu varmasti kaikille laadukkaista IPA-oluista innostuville.

HOK-Elannon palveluksessa, OlutHuone Amsterdamissa, työskentelevä Suomen Olutmestari 2013 Mirva Kylmäkorpi ja Sinebrychoffin Heikki Vuokko ovat yhdessä valmistaneet täysmaltaisen ja sitrusmaisen raikkaan India Pale Ale -oluen. Viidettä kertaa valittu Suomen Olutmestari pääsi tänä vuonna ensimmäistä kertaa kilpailun historiassa valmistamaan oluen yhdessä Sinebrychoffin panimomestarin kanssa. Olut tulee myyntiin nyt maaliskuussa vain HOK-Elannon OlutHuoneissa, myöhemmin kevään ja kesän kuluessa olutta on saatavilla useissa Koffin kausihanapaikoissa.

SFF Olutmestarin 777 IPA on hedelmäinen India Pale Ale -tyylin olut. Maltaisen toffeemainen aromi yhdistyy oluessa sitrusmaiseen humalointiin. Luonteeltaan olut on kuiva, maukas ja helposti juotava. Mallaspohjana on pilsnermallas sekä vaaleat ja tummat karamellimaltaat. Humalointiin on käytetty amerikkalaisia Cascade- ja Citra-humalalajikkeita.

SFF Olutmestarin 777 IPA on tarjolla maaliskuun ajan HOK-Elannon OlutHuoneissa 0,5 litran tuopeissa asiakasomistajahintaan 7,20 €. Hinta ilman S-Etukorttia on 7,90 €.

HOK-Elannon OlutHuoneet: Amsterdam, Angleterre, Hádanka, Hostina, Joutsen, Kaisla, Kitty´s Public House, Kuikka, Milenka, Pošeidon, Rotterdam, Sailor´s, William K (Annankatu, Kurvi, Sello, Mannerheimintie, Tennispalatsi).

Osoitteet ja lisätiedot HOK-Elannon OlutHuoneista: www.oluthuone.fi

Lisätietoa:

Taisto Hännikäinen
ryhmäpäällikkö
OlutHuoneet
HOK-Elanto
sähköposti: taisto.hannikainen@sok.fi

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen 560 000 asiakasomistajaa. Vuosittainen liikevaihto on lähes 1,8 mrd. euroa, ja yritys työllistää yli 6 000 henkilöä. HOK-Elanto palvelee pääkaupunkiseudulla noin 300 toimipaikassa ja on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja. Lisäksi HOK-Elanto on Pohjoismaiden suurimpia ravintola-alan toimijoita. hok-elanto.fi