Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » OlutHuoneiden joulukuun hanaolut: THORNBRIDGE BEADECA'S WELL 5,3 %

HOK-Elanto

OlutHuoneiden joulukuun hanaolut: THORNBRIDGE BEADECA'S WELL 5,3 %

Julkaistu: 28.11.2013 klo 01:00
Julkaisija: HOK-Elanto

Vahvassa nosteessa olevan uuden englantilaispanimon tumma portteri. Luonteeltaan savuinen, suklainen ja paahtuneen maltainen. Mausta löytyy myös maittavaa hedelmäisyyttä.

HOK-Elannon OlutHuoneet tuovat hanoihinsa joulukuussa nopeasti huikean suosion saavuttaneen englantilaispanimon, Thornbridgen, laatuoluen. Thornbridge on lyhyen historiansa aikana noussut ansaitusti maailman panimoiden kärkikastiin, sillä se on tuottanut kymmeniä erilaisia oluita, josta jokainen edustaa lajinsa parhaimmistoa.

OlutHuoneiden joulukuussa tarjottava kuukauden hanaolut, Beadeca's Well, on lähes mustaa, tumman eebenpuunväristä portteria. Tavanomaisesta portterista sen erottavat maltaat, jotka ovat saaneet turvesavukäsittelyn.

Oluen tuoksussa voi erottaa miellyttävän savuisuuden lisäksi tumman suklaan, kahvin ja paahdetun maltaan aromeja. Keskitäyteläisen portterin maussa on paahtunutta suklaata ja savua. Beadeca's Wellin tumma hedelmäisyys tuo lisää nautinnollisia kerroksia moniulotteiseen makuprofiiliin.

Beadeca's Well on tarjolla HOK-Elannon OlutHuoneissa joulukuun ajan 0,4 litran tuopeissa asiakasomistajahintaan 7,20 €. Hinta ilman S-Etukorttia on 7,90 €.

HOK-Elannon OlutHuoneet: Amsterdam, Angleterre, Hádanka, Hostina, Joutsen, Kaisla, Kitty´s Public House, Kuikka, Milenka, Pošeidon, Rotterdam, Sailor´s, William K (Annankatu, Kurvi, Sello, Mannerheimintie, Tennispalatsi).

Osoitteet ja lisätiedot HOK-Elannon OlutHuoneista: www.oluthuone.fi

Lisätietoa:

Taisto Hännikäinen
ryhmäpäällikkö
OlutHuoneet
HOK-Elanto

sähköposti: taisto.hannikainen@sok.fi

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen 560 000 asiakasomistajaa. Vuosittainen liikevaihto on lähes 1,8 mrd. euroa, ja yritys työllistää yli 6 000 henkilöä. HOK-Elanto palvelee pääkaupunkiseudulla noin 300 toimipaikassa ja on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja. Lisäksi HOK-Elanto on Pohjoismaiden suurimpia ravintola-alan toimijoita. hok-elanto.fi