Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Old El Paso™ tortillavenettä saa nyt myös täysjyväisenä

Old El Paso

Old El Paso™ tortillavenettä saa nyt myös täysjyväisenä

Julkaistu: 29.02.2016 klo 13:34
Julkaisija: Old El Paso

Old El Paso™  tuo maaliskuussa kauppoihin täysjyväisen version huippusuosituista Stand 'N' Stuff™ Tortillasta. Stand ‘N’ Stuff™ Tortillas Whole Wheat on uusi, kuitupitoisempi tortillavaihtoehto meksikolaiselle juhla-aterialle tai viikoittaiselle herkuttelulle. Terveellinen herkkuateria syntyy hektisen arjenkin keskellä nopeasti ja vaivattomasti, kun runsaskuituisen tortillan lastaa täyteen kasviksia ja hieman liha-, kana- tai kalatäytettä.

Old El Paso™  toi elokuussa 2014 markkinoille aivan uudenlaisen, veneenmuotoisen Stand 'N' Stuff™ Tortillan, joka saavutti heti suuren suosion kuluttajien keskuudessa. Stand 'N' Stuff™ Tortillat pysyvät pystyssä itsestään ainutlaatuisen venemäisen muotonsa ansiosta, vaikka ne ovatkin pehmeitä.  Venemäinen muoto pitää kastikkeet, täytteet ja vihannekset siististi sisällään ja tuote onkin saanut paljon kiitosta etenkin lapsiperheiltä. Maukas ja kätevä runsaskuituinen meksikolainen ruoka on täydellinen arkipäiviin tai juhlatarjottavaksi.

Kevyttä herkuttelua meksikolaiseen tapaan

Perinteisissä meksikolaisissa ruoissa käytetään runsaasti erilaisia tuoreita ja kypsennettyjä kasviksia, papuja ja yrttejä. Tortilla-aterialla tulee helposti nautittua runsaasti terveellisiä kasviksia, kun täyttää täysjyväisen Stand 'N' Stuff™ Tortillan omilla suosikeillaan. Täytteeksi tulevan lihan, kanan tai kalan voi myös välillä korvata vaikka paistetulla tofulla.

Stand ‘N’ Stuff™ Whole Wheat Tortilla on kaupoissa maaliskuussa 2016, suositushinta 2,45–2,55 €.

Lisätiedot, kuvat ja tuotenäytepyynnöt:
Tiina Valkia
Hill+Knowlton Strategies
tiina.valkia@hkstrategies.com
Puhelin: +358 45 132 2427

Old El Paso

Tuotteidemme historia ulottuu aina intiaanien ja espanjalaisten ensikohtaamiseen. Tuolloin intiaanien ruokavalio sai espanjalaisia vaikutteita ja lopputuloksena syntyi ruokia, joita nykyään kutsutaan meksikolaiseksi ruoaksi. Old El Pason historia ulottuu vuoteen 1917, jolloin yritys perustettiin El Pason pikkukaupungissa New Mexicossa. Tuotemerkki Old El Paso rekisteröitiin vuonna 1938 ja tuotteet saapuivat Pohjoismaihin 1980-luvun alussa. Lisää jännittäviä meksikolaisia reseptejä löydät kotisivuiltamme www.oldelpaso.fi.