Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Napoli tai Nizza. Pasta tai pizza. Martina kokkaa!

Restel Oy

Napoli tai Nizza. Pasta tai pizza. Martina kokkaa!

Julkaistu: 04.05.2012 klo 12:41
Julkaisija: Restel Oy

Restel toi Martinan takaisin Tampereelle vuosien tauon jälkeen. Täysin uudenlainen ravintola Martina palvelee Postitalossa, osoitteessa Rautatienkatu 21.

Rennon letkeä Martina on niin mukava illanviettopaikka kuin mutkaton arjen helpottaja, helppo vaihtoehto kotona kokkaamiselle. Lapsiasiakkaita ilahduttaa pikkukeittiö, jossa pääsee itse kokkailemaan leikkiherkkuja.

1980-luvulta lähtien Suomen ravintolamaailmassa vaikuttanut Martina-ketju palaa Tampereelle pitkän tauon jälkeen. Perinteisen Martinan tuntija ei tosin paikkaa Martinaksi tunnistaisi, uutta on niin ravintolan sisustus, värimaailma kuin logokin.

”Uuden ajan Martina on entistä italialaisempi, pääruuissa pääosaa näyttelevät ovat käsinleivotut pizzat ja pastat”, kertoo Martina-ravintoloiden ketjujohtaja Tuomas Sorri, joka on ollut mukana luomassa uutta suuntaa ketjulle. ”Uusi Martina on myös entistäkin rennompi ja mutkattomampi. Ravintolassa ruokailu korvaa nykyään yhä useammin arkiruokailun ja juuri tähän tarpeeseen olemme pyrkineet tuomaan ratkaisun. Martinassa perheet ruokailevat mutkattomasti ja edullisesti, eikä sisääntuloa tarvitse ujostella olipa päällä sitten työhaalarit tai tuulipuku”, jatkaa Sorri ja lisää vielä että: ”Tietysti Martina on edelleen myös viihtyisä illanviettopaikka, johon voi tulla juhlistamaan erityisempiäkin iltoja”.

Martina tuo panoksensa myös Tampereen lounastarjontaan, eikä runsaan salaattipöydän siivittämän lounaan jälkeen ravintolasta tarvitse lähteä nälissään.

Tampereen Martinan avaaminen on osa Martinoiden kokonaisvaltaista uudistusta. Syksyyn mennessä kaikki Martina-ravintolat siirtyvät uuteen ilmeeseen ja ottavat samalla käyttöön myös uuden, italialaisemman ruokalistan.

Ketjujohtaja Tuomas Sorri, tuomas.sorri@restel.fi, puh. 09-733 5337

Yli 5 000 hotelli- ja ravintola-alan ammattilaista työllistävä Restel Oy on Suomen johtava hotelli- ja ravintola-alan yritys. Liikevaihto vuonna 2011 oli 379,8 M€. Hotellitoimintaa Restel harjoittaa 46 hotellilla, joissa on yhteensä yli 7400 huonetta. Kansainvälisten Crowne Plaza ja Holiday Inn -ketjujen lisäksi Restelin hotelleihin kuuluvat myös kotimaiset Cumulus- ja Rantasipi-ketjut sekä Hotelli Seurahuone Helsinki. Ravintoloita Restelillä on noin 260. Laajasta ravintolatarjonnasta löytyvät niin valtakunnan suurimmat tapahtuma-areenat Hartwall Areenasta Helsingin Musiikkitaloon kuin ravintolaketjut Martina ja Rax Buffet. Restelin ravintolavalikoimaan kuuluvat myös Hemingway’s-, Blok-, Mario-, Lauantai-, Bambu- ja Wanha Mestari -ketjut. Lisäksi Restelin toimintaan kuuluu liikenneasemaketju HelmiSimpukka, jolla on noin 60 toimipaikkaa ympäri Suomen. Lisätietoja www.restel.fi.