Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Mummon.fi uudistuu

Mummon.fi uudistuu

Julkaistu: 31.03.2015 klo 16:25
Julkaisija: Pohjolan Peruna Oy

Pohjolan Peruna Oy uudistaa Mummon-tuotemerkin internetsivut. Uudet sivut ovat julkisesti nähtävillä osoitteessa www.mummon.fi 1.4.2015 alkaen. Uusilla sivuilla pyritään nopeuttamaan kuluttajan tiedon etsintää tuotetietojen ja reseptiikan osalta sekä tarjoamaan hyödyllistä tietoa perunajalosteiden monipuolisista käyttömahdollisuuksista sekä perunan terveydellisistä ja ympäristöystävällisistä ominaisuuksista. Sivuilla on myös mahdollisuus osallistua ajankohtaisiin kilpailuihin ja arvontoihin.

Mummon-tuotteilla on laaja valikoimapeitto vähittäiskaupoissa kotimaassa. Tuotteita löytyy eri muodoissa pakastealtaasta, kylmähyllystä sekä kuivatuotehyllystä. Tunnetuin tuote on jo 1980-luvulla kauppoihin ilmestynyt Mummon muusi-perunamuusijauhe.

Mummon perunatuotteet ovat 100% kotimaista perunaa ja työtä. Kaikki tuotteet ovat gluteenittomia ja suurin osa myös laktoosittomia, joten ne sopivat myös erikoisruokavaliota noudattaville.

Pohjolan Peruna Oy käyttää tuotannossaan bioenergiaa, joka tuotetaan omassa energialaitoksessa Vihannissa. Yritykselle on myönnetty ISO 14001-ympäristösertifikaatti ja Pohjolan Peruna Oy noudattaa kaikessa toiminnassaan kestävän kehityksen periaatteita. Jatkuva valvonta takaa ensiluokkaisen laadun.

Tervetuloa tutustumaan Mummon perunatuotteisiin osoitteessa www.mummon.fi sekä Pohjolan Peruna Oy:n http://www.pohjolanperuna.fi/fi/Pohjolanperuna/Yritysesittely

Mummon löydät myös Facebookista, Twitteristä ja Instagramista.

Lisätietoa ja yhteydenotot www.pohjolanperuna.fi

Mari Halonen
Tuotepäällikkö
Pohjolan Peruna Oy
tel. +358 447671390
mari.halonen@pohjolanperuna.fi

Pohjolan Peruna Oy on suomalainen perunanjalostuslaitos Pohjois-Pohjanmaalta. Olemme valmistaneet kotimaisia perunatuotteita jo vuodesta 1962. Tehtaamme on täysin suomalaisessa omistuksessa. Perunatuotevalikoimaamme kuuluvat kuluttajille suunnatut Mummon-tuotteet ja HoReCa-käyttöön tarkoitetut Mestari- ja Kisälli-tuotteet. Tuotteet valmistetaan Suomessa, ja valmistuksessa hyödynnetään kotimaista bioenergiaa. Pohjolan Peruna Oy tunnettiin aiemmin nimellä Profood Oy. Yhtiön nimenmuutos astui voimaan 10.6.2013.