Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Minervan julkaisu viikolla 39: Paleoruokaa aamusta iltaan

Minerva Kustannus Oy

Minervan julkaisu viikolla 39: Paleoruokaa aamusta iltaan

Julkaistu: 10.09.2014 klo 10:43
Julkaisija: Minerva Kustannus Oy

Diana Rodgers:  PALEORUOKAA AAMUSTA ILTAAN

Paleoruokavalio on noussut maailmalla suureen suosioon, koska se on erittäin tehokas tapa hallita painoa, lisätä energiaa ja parantaa suorituskykyä. Paleoruoka perustuu ajatukseen, että ihmiselle sopii geneettisesti parhaiten ravinto, jota syötiin ennen maanviljelyksen syntyä.
Odotettu keittokirja esittelee paleoruokavalion perusteet ja antaa erinomaiset ohjeet, joilla ruokavaliota voi noudattaa kaikilla aterioilla.
Erityisesti aamiaiset ja lounaat ovat erityisruokavaliota noudattaville hankalia. Kahviloista tai lounasravintoloista löytyy harvoin sopivia vaihtoehtoja. Paras tapa onkin valmistaa ruokansa itse ja kuljettaa eväät mukanaan töihin. Tämä ei kuitenkaan saa olla vaikeaa tai aikaa vievää.
Kirjassa on yli 100 herkullista reseptiä, joiden avulla paleoruokavalion noudattaminen on helppoa kiireisimpinäkin päivinä. Kirja sisältää nopeasti valmistuvia paleo-aterioita, jotka voi kätevästi pakata mukaansa. Vaihtelua ja valinnanvaraa riittää, sillä inspiraatiota ja makuja on haettu eri maiden keittiöistä.

Diana Rodgers: Paleoruokaa aamusta iltaan

ISBN/EAN 978-952-312-057-0
Luokka 68.2
Suomennos Anna Maija Luomi
Nidottu, nelivärinen, 192 s.
Ilmestyy viikolla 39

Lue lisää: Paleoruokaa aamusta iltaan

lisätiedot, arvostelukappaleet ja kansikuvat:

Merja Varon| 050-5474747 | merja.varon@minervakustannus.fi

Jorma Mahlanen | 044-5678072 | jorma.mahlanen@minervakustannus.fi

Minerva Kustannus Oy julkaisi ensimmäisen kirjansa vuonna 1991. Vuosien mittaan olemme kasvaneet valtakunnalliseksi yleiskustantajaksi. Painotamme kustannusohjelmassamme tietokirjallisuutta, mutta julkaisemme myös tasokasta kotimaista ja suomennettua kaunokirjallisuutta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki