Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Meksikolaisia herkkuja minikoossa Old El Paso™ Stand ‘N’ Stuff Mini™ Tortilloilla

Old El Paso

Julkaistu: 02.09.2016 klo 12:18
Julkaisija: Old El Paso

Old El Paso™ tuo syksyllä 2016 kauppoihin suupalankokoisen uutuustuotteen, Stand ‘N’ Stuff Mini™ Tortillan. Minitortilloista valmistettu meksikolainen ateria on helppo tapa tuoda uuttaa iloa koko perheen arjen ruokailuihin. Pehmeät, veneenmuotoiset tortillat pysyvät pystyssä itsestään, joten ne on helppo täyttää erilaisilla herkullisilla täytteillä. Stand ‘N’ Stuff Mini™ Tortillat ovat juuri sopivan kokoisia sormin syötäviksi ja niistä voi valmistaa vaikka herkullisia meksikolaisia tapaksia syksyn juhliin.

Viime vuonna Old El Paso™ toi kauppoihin täysjyväisen version huippusuositusta Stand 'N' Stuff™ Tortillasta. Nyt innovatiivinen Stand 'N' Stuff™ -tuoteperhe laajenee uudella, pienellä Stand ‘N’ Stuff Mini™ Tortillalla. Pakkaus sisältää 12 pientä pehmeää vehnätortillaa. Veneenmuotoiset tortillat pitävät täytteet hyvin sisällään, joten ne sopivat erinomaisesti myös lapsiperheiden ruokapöytiin.

Minitortillat tuovat lisää makua syksyyn

Stand ‘N’ Stuff Mini™ Tortillat ovat hyvä tarjoiluidea arkeen ja juhlaan, koska niiden makua voi muunnella rajattomasti. Jokainen voi valita omat lempitäytteensä ja lisätä tulisuutta oman makunsa mukaan. Minitortillat saavat uudenlaista makua, kun autenttisten meksikolaisten täytteiden joukkoon lisätään raaka-aineita myös muiden maiden keittiöistä. Herkullinen annos syntyy esimerkiksi tulisista kikherneistä, guacamolesta, korianterista ja fetajuustosta. Rapealla Panko-friteeratulla kalalla, makean tulisella mangosalsalla, kermaisella Hot Mayolla ja kookoshiutaleilla kruunattu tortilla taas saa inspiraationsa Meksikon länsirannikolta.

Old El Paso™ Stand ‘N’ Stuff Mini™ Tortillas tulevat myyntiin elokuussa 2016, suositushinta 2,90–2,99 €.
Old El Paso™ Stand ‘N’ Stuff™ Whole Wheat Tortilla, suositushinta 2,55–2,59 €.
Old El Paso™Stand ‘N’ Stuff™ Tortilla, suositushinta 1,99–2,25€.

www.oldelpaso.fi/ministandandstuff
#BigVsMini

Lisätiedot, kuvat ja tuotenäytepyynnöt:
Tiina Valkia, Hill+Knowlton Strategies
tiina.valkia@hkstrategies.com, puhelin: +358 45 132 2427

Old El Paso™
Tuotteidemme historia ulottuu aina intiaanien ja espanjalaisten ensikohtaamiseen. Tuolloin intiaanien ruokavalio sai espanjalaisia vaikutteita ja lopputuloksena syntyi ruokia, joita nykyään kutsutaan meksikolaiseksi ruoaksi. Old El Paso™n historia ulottuu vuoteen 1917, jolloin yritys perustettiin El Pason pikkukaupungissa New Mexicossa. Tuotemerkki Old El Paso™ rekisteröitiin vuonna 1938 ja tuotteet saapuivat Pohjoismaihin 1980-luvun alussa. Lisää jännittäviä meksikolaisia reseptejä löydät kotisivuiltamme www.oldelpaso.fi ja Facebookista www.facebook.com/oldelpasosuomi/.