Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Mediakutsu - Atrian grillauskesän avajaiset 15.4.

Atria Suomi Oy

Mediakutsu - Atrian grillauskesän avajaiset 15.4.

Kutsu.
Julkaistu: 01.04.2015 klo 13:13
Julkaisija: Atria Suomi Oy

Tervetuloa avaamaan paahteinen grillauskesä 2015 Atrian kanssa keskiviikkona 15.4. Klo 14.00–16.00 Flavour Studioon Teurastamolle.

Millainen grillaajakansa Suomessa asuu?
Millainen on perinteinen suomalainen grillaaja ja millaiseksi on kypsynyt himogrillaaja? Entä milloin grillikausi virallisesti korkataan ja mitä grillissä mieluiten kypsennetään?

Atria avaa grillikauden julkistamalla suuren suomalaisen grillaustutkimuksen tulokset. Atrian markkinointijohtaja Pasi Luostarinen kertoo tirisevät faktat suomalaisten tämän hetken grillaustottumuksista. Tutustumme tyypillisimpiin suomalaisiin grillaajatyyppeihin – tunnistatko huolettoman lomagrillaajan, tulisilla
hiilillä hifistelijän tai pakkasta uhmaavan talvigrillaajan?

Grillikauden avajaisissa Atria Mestari Tomi Nevala tarjoilee maistiaisia Atrian grillikesän uusista makumaailmoista, esittelee kesän uutuudet ja
jakaa uusimmat grillausvinkit.

Tilaisuus järjestetään Teurastamolla, Flavour Studiossa osoitteessa Työpajankatu 2, 00580 Helsinki.

TERVETULOA!

Atria Suomi Oy
Marja Pirttikoski

Ilmoittautumiset tilaisuuteen 10.4. mennessä Susanna Nipulille, susanna.nipuli@hkstrategies.fi tai P. 040 775 5699

Atria Suomi on osa kasvavaa ja kansainvälistä elintarvikealan yritystä Atria Oyj:tä. Atria on yksi johtavista ruoka-alan yrityksistä Pohjoismaissa,Venäjällä ja Baltian alueella. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2013 noin 1 411 miljoonaa euroa, ja sen palveluksessa on lähes 5 000 henkilöä. Atria Suomen tuotantolaitokset sijaitsevat Nurmossa, Kuopiossa, Kauhajoella, Forssassa, Sahalahdella ja Jyväskylässä. Atrian juuret ulottuvat vuoteen 1903,jolloin perustettiin sen vanhin omistajaosuuskunta. Atria Oyj:n osakkeet listataan Nasdaq OMX Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja: www.atria.fi ja www.atriagroup.com.