Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Maailman suurimmilla kelluvilla viskimessuilla mukana myös Teerenpelin Panimo ja Tislaamo

Teerenpeli Yhtiöt Oy

Julkaistu: 13.01.2015 klo 09:45
Julkaisija: Teerenpeli Yhtiöt Oy

Viking Cinderellalla järjestettävät Whiskeymässa-risteilyt 15.-17.1.2015 esittelevät yhteensä 607 erilaista viskiä maailman johtavilta toimittajilta sekä erityisiltä, pienemmiltä tuottajilta. Päiväristeilyt järjestetään Tukholmasta Ahvenanmaalle, Maarianhaminaan. The Spirits Business -julkaisu luokittelee tapahtuman kymmenen suurimman viskitapahtuman joukkoon maailmassa. Teerenpelin Panimo ja Tislaamo on ollut mukana alusta alkaen. Teerenpelin Distiller´s Choice  Hosa-viski esitellään messuilla suurelle yleisölle nyt ensimmäistä kertaa.

Tapahtuma jo seitsemännen kerran

Alan harrastajille ja ammattilaisille tarkoitettu tapahtuma on järjestetty vuodesta 2009 alkaen. Tapahtuma on erittäin suosittu, sillä risteilyt ovat olleet vuodesta toiseen täynnä. Järjestäjät odottavat messuille noin 4 600 vierasta. Tapahtuma on kasvanut  vuosien aikana ja pieniä tislaamoja on tullut mukaan entistä enemmän.

Jari Mämmi
Teerenpeli Yhtiöt
jari.mammi@teerenpeli.com

Kuvia liitteenä. Kuvat: Johannes Wilenius