Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Luonnollisia tapoja hillitä ruokahalua ja näläntunnetta

Polar Pharma

Luonnollisia tapoja hillitä ruokahalua ja näläntunnetta

Julkaistu: 30.12.2014 klo 12:15
Julkaisija: Polar Pharma

Uuden vuoden lupausten täyttäminen voisi olla helpompaa, jos voisimme hillitä ns. hedonista nälkää. Ruokailutottumusten muuttaminen terveelliseempään suuntaan muuttuisi helpommaksi. Keinoja hedonisen nälän hillitsemiseen on onneksi löydetty.

Jos pystymme hallitsemaan hedonista nälkää, saamme paremmin kuriin myös epäterveelliset elämäntapamme. Lundin yliopistossa tehdyn tutkimuksen mukaan pinaattiuute vähensi hedonisen nälän tunnetta jopa 95 prosenttia ja lisäsi painonpudotusta jopa 43 prosenttia.

Pinaattiuutevalmisteen nauttimisen lisäksi on muitakin tehokkaita ja luonnollisia tapoja vähentää hedonista nälkää. Vihreät kasvikset kuten pinaatti, parsakaali ja selleri ovat tehokkaita hedonisen nälän sammuttajia. Vihreitä kasviksia on turvallista syödä suuriakin määriä ilman lihomisen pelkoa. Myös runsas veden juominen lisää kylläisyyden tunnetta.

Uusi hoikempi vuosi olisi siis helpompi toteuttaa ottamalla pinaattiuute, vihreät kasvikset ja runsas vedenjuonti osaksi jokapäiväistä rutiinia. Hedonisesta nälästä ja pinaattiuutetutkimuksesta kertova artikkeli löytyy osoitteessa naturalnews.com.

Polar Pharma Oy on ravintolisiin ja urheiluravinteisiin erikoistunut markkinointiyritys. Tunnetuimmat tuotemerkkimme ovat Hart-Sport ja Gutzy kotimaiset urheiluravinteet sekä Freestream Fruitflow, EATLESS Appethyl ja Tonalin ravintolisät.